הופעת Tears For Fears בישראל: כל הפרטים

אחרי השמועות – קבלו את הפרטים המלאים על הופעת להקת Tears For Fears בישראל שיגיעו להופעה אחת בישראל

בין כל ההרכבים וזמרי האייטיז שמגיעים לישראל בשנים האחרונות, Tears For Fears (או דמעות לפחדים, כמו שאהבו לקרוא להם ברשת ג') הם מההרכבים האיכותיים והפופולריים בז'אנר, שהנפיקו אלבומי מופת ושורת להיטים נצחיים שעדיין מככבים בפלייליסטים של תחנות הרדיו בארץ ובעולם.

 

אחרי גל השמועות שהיה כמעט רשמי, יצאה הבוקר ההודעה הרשמית:  Tears For Fears מגיעה לראשונה להופעה יחידה בישראל בהיכל מנורה מבטחים בתאריך ה- 5.7.17  כרטיסים ימכרו בטווח מחירים של 290 - 799 שקלים

להקת Tear For Fears ( יח''צ)
להקת Tear For Fears ( יח''צ)

ההרכב, שהוא בעצם צמד שמורכב מקורט סמית' ורונלד אורזבל, נוסד בבאת' בריטניה ב-1981. במהלך שנות ה-80' הוציאה הלהקה שלושה אלבומי אולפן ששילבו פופ מצעדים מושלם, ניו וויב ורוק איכותי. אלבומם הראשון שיצא ב-1983, "The Hurting", הגיע למקום הראשון בבריטניה וכולל להיטי ענקי כמו:  Mad World, Change וPale Shalter. כשנתיים לאחר מכן, הוציאו Tears For Fears את אלבומםSongs From The Big Chair  שהמשיך את הקו של קודמו והנפיק שירים בלתי נשכחים כמו: Head Over Heels, Everybody Wants to Rule The World וגם את  Shout. האלבום השלישי "The Seeds of Love" שיצא ב-1989, משלים את עשור מושלם מבחינת הלהקה עם Sowing The Seeds Of Love  הבלתי נשכח ו-Woman In Chains. לאחר כמה שנים של הפסקת פעילות שבו הצמד לשתף פעולה ב-2004 ( תרמה לכך הפיכתו של הסרט 'דוני דארקו' ששילב שירים שלהם בפסקול, לסרט קאלט וגילוי מחדש של הלהקה על ידי קהלים צעירים יותר) והוציאו את האלבום Everyboday Loves Happy Ending ומאז הם בסיבובי הופעות ברחבי העולם.

בשנה שעברה הודיעה הלהקה כי היא עובדת על אלבום אולפן חדש שיראה אור במהלך 2017 בחברת וורנר.