אנחנו לא עומדים בקצב: כריסטינה אגילרה תגיע להופעה אחת בישראל

מוכנים לזה? אחרי טירוף הכרטיסים של ברונו מארס, חברת ההפקות לייב ניישן הכריזה כי כוכבת הפופ הבינלאומית תופיע ב-10 באוגוסט בלייב פארק בראשון לציון • מחירי הכרטיסים ינועו בין 365 שקלים ל-675 שקלים

כריסטינה אגילרה
כריסטינה אגילרה | צילום: שאטרסטוק

תשבור את השיא של ברונו מארס? הזמרת כריסטינה אגילרה תגיע להופעה אחת בישראל - כך הכריזה הבוקר (חמישי) חברת ההפקה לייב ניישן. ההופעה תיערך ב-10 באוגוסט בפארק לייב ראשון לציון, כשמחירי הכרטיסים ינועו בין 365 שקלים לדשא לבין 675 שקלים למתחם הגולדן. המכירה תיפתח היום בשעה 10:00 באתר טיקטמאסטר.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

חברת ההפקות שאחראית על הבאתה של אגילרה לישראל היא גם זו שחתומה על הבאתו של ברונו מארס לשתי הופעות שיתקיימו באוקטובר. הטירוף סביב מארס שבר שיאים, שכן הזמר מכר כ-125 אלף כרטיסים לשתי ההופעות בתוך שעות ספורות - ובכך הותיר עשרות אלפי מעריצים מאוכזבים, אשר לא הספיקו לרכוש כרטיס לפני שאלו נגמרו. בימים האחרונים דווח כי ההפקה שוקלת לפתוח מופע שלישי למארס.

אגילרה, מהזמרות המשפיעות ביותר בעולם הפופ, חוגגת בימים אלו 25 שנות קריירה. לאורך שנות פעילותה היא זכתה בין היתר בחמישה פרסי גראמי, דורגה על ידי מגזין הרולינג סטונס כאחת מ-100 הזמרות הגדולות של כל הזמנים וכן קיבלה את תואר האישה המשפיעה ביותר לשנת 2007 של מגזין טיים. בין להיטיה ניתן למצוא את "Beautiful", "Genie In A Bottle" ו-"Come On Over".