פחות מיממה אחרי שנפתחו הקופות לברונו מארס: ההפקה הכריזה על "סולד-אאוט"

טירוף: המכירה המוקדמת לחברי לייב ניישן נפתחה אתמול אחר הצהריים, ואילו לקהל הרחב רק הבוקר - ובכל זאת עשרות אלפי הכרטיסים נחטפו בתוך שעות בודדות • ההפקה בוחנת את האפשרות לפתוח מופע נוסף, ובינתיים הודיעה: "נפתחה רשימת המתנה"

הצמד "Silk Sonic" בטקס פרסי הגראמי ה-64
הצמד "Silk Sonic" בטקס פרסי הגראמי ה-64 | צילום: רויטרס

לא חשבנו אחרת: בתוך שעות בודדות אזלו כל עשרות אלפי הכרטיסים למופע של הזמר ברונו מארס בישראל - כך הודיעה הבוקר (חמישי) חברת ההפקה לייב ניישן שאחראית להבאתו ארצה. ההפקה עדכנה כי היא בוחנת את האפשרות לפתוח מופע נוסף, וכי בינתיים נפתחה רשימת המתנה באתר טיקט מסטר. כמו כן, לייב ניישן ביקשה להיזהר מזיופים: "אנו מבקשים שלא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרי מכירה או ברשתות החברתיות. כרטיסים אלה לא יכובדו".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

אתמול בבוקר, כאמור, הודיעה לייב ניישן על הבאתו של כוכב הפופ הבינלאומי להופעה אחת בישראל ב-4 באוקטובר, חול המועד סוכות, בפארק הירקון בתל אביב. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נפתחה רק הבוקר בשעה 8:00, אולם חברי קהילת Live Nation יכלו לרכוש כרטיסים כבר אתמול בערב. כרטיס לדשא עלה 385 שקלים, לגולדן רינג 855 שקלים ואילו למתחם ה-VIP נפרדו הקונים מ-955 שקלים.

מארס נחשב לאחד אחד האמנים הבינלאומיים הפופולריים בעולם ובישראל. לאורך הקריירה שלו הוא זכה ב-14 פרסי גראמי, מכר יותר מ-200 מיליון סינגלים ורבים משיריו היו להיטי ענק ברדיו, בסטרימינג, וברחבות. בין הלהיטים שלו אתם ודאי מכירים את: Uptown Funk, Locked Out of Heaven, 24K Magic ו-Just the Way You Are. בשנתיים האחרונות הוא חלק מהצמד Silk Sonic יחד עם הראפר אנדרסון פאק.