מסיבת הצבע הגדולה בעולם Life In Color חוזרת לישראל

אחרי הצלחות בשנים קודמות, פסטיבל המוזיקה הצבעוני ביותר, נוחת למסיבה היסטרית נוספת בראשון לציון

לאור ההצלחה המסחררת בשנים האחרונות מסיבת הצבע הגדולה בעולם Life In Color חוזרת לישראל בפעם השלישית בסימן חגיגות העשור. גדולה יותר, מסעירה יותר, וכמובן, צבעונית יותר. במרכז - צמד האחיות האוסטרליות הלוהטות NERVO. הפסטיבל השנה יתקיים ב- Live Park בראשון לציון ב-7 בספטמבר 2017.

טירוף של צבעים | צילום: צילום: יח''צ

פסטיבל Life In Color הוא מסיבת הצבע הגדולה בעולם, חוויה שאין דומה לה, ואחד מסיבובי ההופעות המסקרנים ביותר עם למעלה מ 100 הפקות בערים ומדינות שונות. הפסטיבל שהגיע לישראל ב- 2015, הושק בחדרה בהצלחה חסרת תקדים ומשך כ-15,000 איש מכל רחבי ישראל. ההיענות המדהימה של הקהל לטירוף הובילה לפסטיבל השני שהתקיים בחיפה. לאחר ההצלחה המרשימה של הפסטיבל השני, חזרתו של הפסטיבל לסיבוב שלישי, גדול ומרשים הרבה יותר, הייתה בלתי נמנעת.

עוד ברשת תרבות ובידור:

התפקיד החדש של חנה לסלאו

עשרה סלבריטאים שהם הורים לתאומים

מה חשבנו על העונה השנייה של "מתים לרגע"?

אחרי שני סיבובים מדהימים בחדרה וחיפה, הגיע תורה של ראשל״צ לארח את ההפקה השלישית בגודלה של Life In Color בעולם! כבכל שנה, במת הפסטיבל תתהדר בנושא מסוים, והשנה בסימן עשור להולדתו של הפסטיבל המצליח. הליינאפ של הפסטיבל תמיד מתהדר בהדליינרים שהם השמות החמים ביותר בסצנת הEDM הבינלאומית. גם השנה, סוללת האמנים המרשימה שתגיע לישראל נפתחת בהדליינר מרשים- צמד האחיות האוסטרליות הלוהטות אוליביה ומרים נרבו. זהו רק אחד מתוך ההרכבים הבינלאומיים שהותר לפרסום שיתארח השנה בפסטיבל.

האחיות נרבו

התאומות האוסטרליות הפיקו מוסיקה עם ועבור כל האליטה של המוסיקה, מאייקוני פופ כמו ביונסה, קייטי פרי, מיילי סיירוס, דיוויד גואטה, סטיב איוקי, דימיטרי וגאס ולייק מייק ועוד שורה ארוכה של רבים וטובים. הן דורגו במקום ה-16 ברשימת Top 100 של DJ Mag ומגיעות בשיא ההצלחה שלהן לסט מיוחד שכולל תקלוט והופעה חיה.

[youtube_embed youtube_id='Al_S0jlJGJM']

Life In Color החל את דרכו במיאמי בשנת 2006 ומתקיים זו השנה ה-11. הליין נוסד על ידי ארבעה סטודנטים בפלורידה, בילוי מקרי במסיבה באחד מבתי האחווה של אוניברסיטת מיאמי חשף אותם לחוויה בה הסטודנטים שהגיעו עם חולצות לבנות ופשוט השליכו צבעים זה על זה. האושר והשחרור שהחוויה הפשוטה לכאורה העניקה לכל המשתתפים במסיבה, הולידו את קונספט מבריק שהפך לאירוע ענק של מסיבות צבע מטורפות המשלבות לצד מוסיקה מצוינת פעילות אינטראקטיבית שמפעילה את הקהל במימד הפיזי. את הפסטיבל נוהגים לפקוד גדולי הדיג'ייאים בעולם, שמורגלים בהרקדת אלפי אנשים כדוגמת דיוויד גואטה, אפרוג׳ק ,סטיב איוקי, קלווין האריס, דיפלו, Nervo, בורגור ומרטין גאריקס.