להיט החתונות הבא? כנראה שכן: דודו אהרון ורון ביטון בשיר חופה חדש

שבוע אחרי חתונת הענק של רון ביטון וחן שמיל, השיר - "לגעת בשמיים" שמו, אותו ביצע דודו אהרון לראשונה בערב המרגש, יוצא באופן רשמי • את המילים כתבו ביטון ואהרון יחד עם הצמד דולי ופן ועם תמיר צור

דודו אהרון
דודו אהרון | צילום: עומרי לוי

לא היה לנו ספק שרון ביטון יכתוב שיר עבור החתונה של עצמו. מה גם, שהיה לנו ברור שהשיר יצא בהמשך לאוויר העולם. וכן - אנחנו בטוחים שמדובר בלהיט החופות הבא: קצת יותר משבוע אחרי חתונת הענק של ביטון וחן שמיל, השיר - "לגעת בשמיים" שמו, אשר שנכתב עבור הערב המרגש ובוצע על ידי הזמר דודו אהרון - שוחרר הבוקר (שלישי) באופן רשמי. את המילים כתב אהרון יחד עם דולב רן, פן חזות ותמיר צור - וכמובן שגם עם ביטון עצמו, שאף חתום על הלחן.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

ביטון, למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?), הוא מכונת להיטים של ממש שחתום על רבים מהשירים שכבשו את פסגת הפלייליסט בשנים האחרונות: ברזומה המפואר שלו, מיטב השירים של נועה קירל ("פאוץ'", "יהלומים", "טרילילי טרללה", "פרובוקטיבית"), אנה זק (“לך לישון", "מי זאת") מרגי ("לא יוצא למסיבות") ועדן בן זקן ("מועבט") ועוד ועוד.

בשבוע שעבר הוא התחתן עם בחירת ליבו וכל הביצה הגיעה לפרגן: סטטיק ורונה לי שמעון, אייל גולן, נסרין קדרי ובעלה רום שמיר, איתי לוי, עומר אדם, עדן בן זקן, אנה זק, עדן חסון, יהונתן מרגי ובת הזוג ליה שון שפגשו את האקסית קירל, רביב כנר, סטפן, אגם בוחבוט, מאור אדרי ואשתו נאור, שמעון בוסקילה, מעיין אשכנזי ובן הזוג דור, טיילור מלכוב שפגשה את האקס לירן דנינו - וברשותכם נעצור כאן את הניימדרופינג כי הוא באמת בלתי נגמר.

לגעת בשמיים | מילים: רון ביטון, דולי ופן, דודו אהרון ותמיר צור

אני רוצה להגיד לך כמה מילים
איזה סוד ששמור לי עמוק בפנים
את הרגע הזה נזכור כל החיים
את עוד לא יודעת

הלב שלי מתרגש לא עומד בזה
את כמו רכבת הרים משוגע על זה
עוד דקה מעכשיו הכל יהיה שונה
איך את לא יודעת

והשיר הזה הוא יהיה שלך
את יודעת שיש לי צבא לשמור עלייך
אהובה שלי

כי איתך זה לגעת בשמיים אוו…
ואיתך גם בסוף העולם את תהיי לי הבית אווו
אקטוף לך כוכב אשיר לך שירים
אביא לך טבעת של החיים
כמו שני ילדים שקיעה מול הים
ואיתך ירקדו כולם

כמה יופי אפשר רק להסתנוור
ואת יפה מבפנים הרבה יותר
איך כל רגע איתך אני שומר
ואת לא יודעת