המעריצים מתפללים לשלומו של קנייה ווסט

הראפר קנייה ווסט אושפז הלילה לצורך בדיקה פסיכיאטרית, לאחר שהמשטרה הבחינה שהוא מתנהג באופן מוזר מהרגיל

זמן צפייה: 01:26

לאחר שבימים האחרונים השמיץ את החברים הטובים ג'יי זי וביונסה, הפסיק הופעה באמצע, וביטל את המשך סיבוב ההופעות שלו - הראפר קנייה ווסט אושפז הלילה בבית חולים לצורך בדיקה פסיכיאטרית.

כוחות משטרה הוזעקו אתמול לביתו של המאמן האישי של ווסט בלוס אנג'לס לאחר שהתקבלה אצלם בקשת עזרה רפואית. השוטרים שהגיעו למקום מסרו שווסט התנהג באופן משונה ולכן החליטו לאשפז אותו. ווסט התנגד לאשפוז ולכן השוטרים נאלצו לכפות אותו באזיקים למען בטחונו אישי. הדובר של ווסט לעומת זאת, מסר לתקשורת שהוא התפנה לבית החולים מרצונו.

#Kanyewest and #Kidcudi Affectionate Hug (kanye is Crying)

A video posted by Kanye West (@kanyewest_daily) on

האשפוז הזה הגיע יום לאחר שווסט ביטל את המשך סיבוב ההופעות שהיה בעיצומו, ומספר ימים לאחר שהפסיק הופעה אחרי שני שירים, ותקף בנאום ארוך את ג'יי זי, ביונסה והילארי קלינטון.

כמה שעות לפני האשפוז, חמותו של ווסט, קריס ג'נר, הגיעה לאירוע ה"אנג'ל בול" בניו יורק, וכשנשאלה על ההתנהגות של ווסט בימים האחרונים, היא סיפרה שהוא פשוט עבד קשה מדי: "הוא תשוש. ממש עייף. היה לו סיבוב הופעות מתיש והוא פשוט צריך קצת מנוחה".

גם אשתו של ווסט, קים קרדשיאן, הייתה אמורה להגיע לאותו האירוע  – אך ביטלה ברגע האחרון. קים לא נצפתה בציבור באופן רשמי מאז שנשדדה באיומי אקדח בפריז לפני מספר חודשים.

לאחר שנודע על האשפוז, מעריצים רבים של הראפר שלחו ציוצי החלמה בטוויטר עם ההשטאג #prayforkanye.

דווקא אתה נראה שפוי לחלוטין ( גטי)
דווקא אתה נראה שפוי לחלוטין ( גטי)

עוד ברשת בידור

כריס מרטין בסיור לוקיישנים בישראל 

בגיל 44: גלית גוטמן בהלבשה תחתונה 

צפו בתיעוד: משה פרץ בעבודות שירות 

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס