שלישיית הפופ-אופרה האיטלקית "איל וולו" תגיע להופעה אחת בישראל

ההרכב, שהוקם ב-2009 בתוכנית כישרונות של נערים, יצטרף לרכבת האווירית של ברונו מארס וכריסטינה אגילרה, וינחת בארץ להופעה אחת • פיירו ברון, איגנציו בושטו ומג'אנלוקה ג'ינובל, אשר ייצגו את איטליה באירוויזיון, יופיעו בהיכל מנורה מבטחים ב-14 באוקטובר • מחירי הכרטיסים ינועו בין 275 שקלים ל-870 שקלים

איל וולו
איל וולו | צילום: באדיבות 0PERA & BLEU'S management

אל ברונו מארס וכריסטינה אגילרה שצפויים להגיע ארצה בקרוב, מצטרף הרכב הפופ-אופרה האיטלקי "איל וולו" (Il Volo): הבוקר (רביעי) נודע כי השלישייה המורכבת מפיירו ברון ואיגנציו בושטו הטנורים ומג'אנלוקה ג'ינובל (בריטון) יופיעו בהיכל מנורה מבטחים, ב-14 באוקטובר. מחירי הכרטיסים ינועו בין 275 שקלים ל-870 שקלים.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"איל וולו" הוקמה ב-2009, כאשר חברי ההרכב הגיעו - בנפרד - לתוכנית כישרונות של בני נוער בשם "Canzone Una Lascio Ti". מפיקי התוכנית החליטו לחבר אותם להרכב אחד - מה שהצליח מעל למצופה, שכן השלישייה אף ניצחה והגיעה למקום הראשון.

בהמשך, הם הוציאו אלבום שאף הגיע לפסגת מצעד האלבומים של הבילבורד במסגרת האלבומים הקלאסיים, ייצגו את איטליה בתחרות האירוויזיון בשנת 2015 עם השיר Amore Grande ולאורך הקריירה שלהם הופיעו בין היתר עם הזמרת ברברה סטרייסנד.