"הייתי אמורה לבשר בהתרגשות על האלבום החדש - אבל הלב שלי שבור עכשיו"

יום לפני שהייתה אמרה להוציא את אלבומה השני "סולד-אאוט בלב", סבתה של אגם בוחבוט הלכה לעולמה • חרף זאת, החליטה הזמרת לשחרר את השירים ולהקדיש אותם לסבתה סוזן • "זה מה שהיא הייתה רוצה שאעשה"

אגם בוחבוט
אגם בוחבוט | צילום: אור דנון

הזמרת אגם בוחבוט שחררה הבוקר (שלישי) אלבום אי-פי שני בקריירה שלה, הקרוי בשם "סולד-אאוט בלב". "אני מתרגשת", מסרה בוחבוט, "אני מסתכלת על הדרך שעברנו ביחד מאז 'אין קונספט' (אלבומה הראשון) ועולה בי תחושה שקשה לי להסביר אותה במילים. רק להגיד תודה לאל על כל רגע ורגע".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

אלא, שיש מה שמעיב על החגיגות: סוזן, סבתה של בוחבוט הלכה אתמול לעולמה. בפוסט שהעלתה אמש לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה הזמרת במה שאירע: "הייתי אמורה לבשר בהתרגשות על האלבום החדש שלי, אבל לפני כמה שעות סבתא שלי נפטרה. היא הייתה אישה צדיקה, חזקה - והלב שלי שבור עכשיו".

ובכל זאת, ולמרות העצב, בוחבוט ואנשיה החליטו לשחרר את האלבום ולהקדיש אותו לסבתה. "אני יודעת שזה מה שהיא הייתה רוצה שאעשה", הסבירה. "עבדתי עליו כל כך קשה ודווקא ברגעים כאלה, הכי כואבים וחשופים, אני בוחרת לשתף איתכם את הבייבי השני שלי. אתם שותפים לדרך שלי וזה יהיה לא פייר מצידי לשתף רק ברגעים השמחים".

"סולד-אאוט בלב" מגיע שנה וחצי אחרי אלבום הבכורה, "אין קונספט". הוא מכיל שישה שירים ובהם שיתוף הפעולה עם די-ג'יי אלי מתנה, "BOOM" - שחלקו נחשף כאן כבר בתחילת השבוע.