ליידי גאגא נאלצה לעצור הופעה בעקבות סופת ברקים

ליידי גאגא נאלצה לעצור את ההופעה האחרונה שלה מתוך סיבוב ההופעות "chromatica ball" שהתרחשה בפלורידה, לאחר שסערה עזה החלה באזור

ליידי גאגא
ליידי גאגא | צילום: shutterstock

הכוכבת שנמצאת כעת בסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית, התקרבה לסוף המופע שלה כאשר ברקים החלו להכות באצטדיון הארד רוק שנמצא במיאמי. "אנחנו פשוט צריכים לעצור את ההופעה לרגע", אמרה ל-65,000 המעריצים בהופעה, והמליצה להם "תעברו ברוגע לאזור הפנימי". למרות שהיא קיוותה שהסערה תחלוף, בסופו של דבר היה צריך לבטל את המופע. מאוחר יותר פרסמה הכוכבת התנצלות דומעת למעריצים בחשבון האינסטגרם שלה.

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

אצטדיון הארד רוק הוא ביתה של קבוצת הפוטבול האמריקאית מיאמי דולפינס ויש לו גג חלקי בלבד. לפני שההופעה בוטלה באופן סופי, המעריצים התאספו מתחת לחלק המוגן של המקום ושרו את הלהיט Rain On Me של גאגא - עם רעשי רקע של רעמים אימתניים.

למרות שהקהל עשה את דרכו חזרה לכיסאות כשהסופה נרגעה, המארגנים החליטו שעליהם להפסיק את ההופעה בשל הסיכון הרב. גאגא, שנותרו לה כשישה שירים לסוף המופע, עלתה לבמה כדי להודיע על הביטול, ואמרה: "אני לא רוצה לשים את חייכם בסכנה, תחזרו הביתה בשלום, אלוהים יברך אותכם ותודה שבאתם להופעה".

כתבות נוספות: