אחרי חודש של מנוחה - עדן חסון חוזר עם שלושה סינגלים חדשים

את התקופה האחרונה העדיף עדן חסון להעביר בעיקר בטיסות לחו"ל ובטיולים בטבע. בזמן הזה, הוא הגיע לתובנות חדשות - שהביאו איתן פרץ של יצירה • הזמר שחרר שלושה סינגלים חדשים, עליהם עבד בין היתר עם רון ביטון ודיג'יי איתי גלו • "עם כמה שאנחנו חכמים וחושבים שאנחנו יודעים הכול - תמיד תגיע הסיטואציה שתפתיע אותנו"

עדן חסון
עדן חסון | צילום: רן יחזקאל ובר הרמן

בשבוע שעבר העלה הזמר עדן חסון פוסט ארוך לחשבון האינסטגרם, שבו כתב כי בחודשים האחרונים היה עסוק מדי בכדי לשבת וליצור מוזיקה חדשה. "האמת שניסיתי לשבת בכוח באולפן ולנסות לעשות משהו - והרגשתי פשוט לא שם", הודה הזמר בן ה-28. "הגיטרה והפסנתר פחות קרצו לי מפעם וכל שיר שכתבתי פשוט לא שכנע אותי. לא נבהלתי מזה, זה קורה".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

מזל, אם כן, שהמחסום היצירתי נשבר - שכן הבוקר (ראשון) שחרר חסון שלושה סינגלים חדשים: "חישגוזים", "לא תראה אותי בוכה" ו-"החיים לפניי" שנכתב יחד עם מכונת הלהיטים רון ביטון והופק על ידי דיג'יי איתי גאלו. "'החיים לפניי וכבר ראיתי הכול'. שני ניגודים במשפט אחד", כתב חסון על הסינגל. "ת'כלס, עם כמה שאנחנו חכמים וחושבים שאנחנו יודעים הכול - תמיד תגיע הסיטואציה שתפתיע אותנו. ולנו, מותר אך ורק להתמסר ולהיות השחקנים הראשיים בסיפור חיינו. לנשום, להעריך ולחגוג אותם בכל יום מחדש".

באותו הפוסט שהעלה חסון בשבוע שעבר, סיפר כי אחרי חודש של הפסקה שבו חדל מליצור - הוא הבין כמה דברים על עצמו: "בחודש הזה עשיתי דברים רק בשביל עצמי. שיחות, חופשים, טיסות, טבע, התנתקויות והגעתי לתובנות חדשות. הדברים האלו מילאו אותי מחדש ועשו לי טוב על הנשמה. וכשאנרגיה מתחלפת, מגיעים דברים חדשים".