ליל ווין חשף שהוא סובל מאובדן זיכרון - ולא זוכר את המוזיקה שלו

הראפר בן ה-40 שסובל מזה שנים מאפילפסיה, נשאל בריאיון על אלבומו האייקוני שהוציא לפני כ-15 שנה והשיב בכנות: "אני לא מכיר את זה, זו האמת" • השיכחה היא גם אחת הסיבות שאין לו שיר מועדף ברפרטואר שלו: "השיר האהוב עליי הוא השיר האחרון שאני מקליט - ואז אני שוכח אותו כשאני מקליט את הבא אחריו"

ליל ויין
ליל ויין | צילום: shutterstock

אחרי שנים של מאבק באפילפסיה, הראפר ליל ויין חשף כי הוא סובל מאובדן זיכרון וכתוצאה מכך הוא מתקשה לזכור אפילו את השירים שלו עצמו.

הראפר בן ה-40 התראיין למגזין "רולינג סטון" לכבוד 15 שנים לצאת האלבום "Tha Carter III", וכשנשאל כיצד הוא רואה את היצירה מחלוף השנים שעברו, השיב: "אני לא מכיר את 'Tha Carter' הראשון, השני והשלישי (אותם הוציא ב-2004, 2005 ו-2008 בהתאמה). זו האמת".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

אז, פנה לעיתונאי שראיין אותו ואמר לו: "אתה יכול לשקר, לשאול אותי על שיר כזה או אחר - אבל אפילו לא הייתי יודע על מה אנחנו מדברים". לדבריו, הוא אפילו לא זוכר מתי האלבומים האלה יצאו, והשיכחה היא גם אחת הסיבות שאין לו שיר מועדף ברפרטואר שלו: "השיר האהוב עליי הוא השיר האחרון שאני מקליט - ואז אני שוכח אותו כשאני מקליט את הבא אחריו".

ולמרות מצבו, ויין שומר על אופטימיות זהירה: "אני מסתכל על זה כמתנה וכקללה", אמר. "אני מאמין שאלוהים בירך אותי עם המוח המדהים הזה, אבל לא הביא לי זיכרון מדהים בשביל לזכור את השיט המדהים הזה".

בפברואר 2022 המטוס של ויין נאלץ לבצע נחיתת חירום, זאת משום שהראפר שהיה על הטיסה סבל משני התקפי אפילפסיה קלים. חרף הבעיות הבריאותיות מהן סובל, לויין אין כל כוונה לפרוש בקרוב: "כשאתה אמן, אמן אמיתי כמוני - אתה לא פורש".