סינגל חדש, אלבום שמיני - והופעה בקיסריה: התקווה 6 חוגגת 20 שנות יצירה

באלבום תשעה שירים שמדברים בין היתר על חשבונות נפש, משבר גיל 40, התמודדות עם חרדה ומחשבות טורדניות • "בניגוד לשירי הקולקטיב שאפיינו אותנו באלבומים הקודמים - הפעם השירים נוגעים בזווית הפרטית והאישית יותר"

התקווה 6
התקווה 6 | צילום: משה נחמוביץ'

להקת התקווה 6 שחוגגת בימים אלו 20 שנות יצירה הוציאה הבוקר (שלישי) את אלבומה השמיני הנקרא בשם "שותפים לנצח". את האלבום ישיקו חברי ההרכב במופע חגיגי שייערך ב-17 ביוני בקיסריה.

באלבום תשעה שירים שמדברים בין היתר על חשבונות נפש, משבר גיל 40, התמודדות עם חרדה ומחשבות טורדניות. לראשונה, כך מסרו, "השירים נוגעים בזווית הפרטית והאישית יותר, זאת בניגוד לשירי הקולקטיב שאפיינו אותנו באלבומים הקודמים".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

לפני יומיים שחררה הלהקה את שיר הנושא מתוך האלבום, שמו "שותפים לנצח" גם כן, אותו כתב והלחין הסולן עמרי גליקמן יחד עם דני קרק פילוני אשר מלווה את ההרכב ניהולית ואמנותית כבר עשור.

"'שותפים לנצח' היה בעצם מכתב שכתבתי לאשתי לפני כמה שנים, בתקופה של תחילת האתגרים וההרפתקאות של הקמת משפחה", סיפר גליקמן בתחילת השבוע. "קצת חיזוקים לעצמנו, והבנה שאהבה כעת מרחיבה גבולות. עם השנים חזרתי למכתב הזה, ששאף כנראה להיות שיר. קצת עריכות, חריזה ולחן ונולדו לנו ה'שותפים לנצח'. עם הבטחה לעמוד זה לצד זו במים, באש, ברגוע ובגועש".