ההפתעה הגדולה שריגשה את עדן בן זקן

אחרי שכבשה את המדינה, הפתעה אחת הצליחה להשאיר את הזמרת עדן בן זקן בלי מילים

זמן צפייה: 01:56

זה לא שהזמרת הצעירה עדן בן זקן צריכה עוד אישור למעמדה כאחת הזמרות המצליחות בתעשיית המוזיקה המקומית, אבל אמש (ש) היא קיבלה עוד חותמת בדרכון שלה למסע כיבוש המדינה, בן זקן הצעירה אמנם רק בת 22 אבל כבר עכשיו הרדיו מלא בלהיטים שלה ("תזיזו") ורגע לפני שהיא עומדת לכבוש את הבמה בקיסריה, היא קיבלה הפתעה ענקית על הבמה בהופעת ההשקה של אלבומה השני.

מלכת השושנים - עדן בן זקן
מלכת השושנים - עדן בן זקן

בן זקן זנחה אמש את האוברול המנומר בהופעת ההשקה של אלבומה החדש "תאמין לי", האנגר 11 היה מלא באלפי מעריצים שהגיעו לראות מקרוב את הכוכבת האהובה שלהם שרה את השירים הכי חמים ועל הדרך מקבלת הפתעה גדולה במיוחד. באמצע ההופעה קיבלה בן זקן אלבום פלטינה על מכירות שיא של למעלה מ40 אלף עותקים בחודש אחד. בן זקן הנרגשת הודתה לקהל שהולך אחריה תקופה ארוכה.

כוכב עולה. יוסי שטרית
כוכב עולה. יוסי שטרית

לאירוע הגיעו מיטב האמנים והחברים של בן זקן מעולם המוזיקה הים תיכוני. בין הסלבס שהגיעו לשמוע את מלכת השושנים: דודו אהרון, עומר אדם, הפזמונאית דנה לפידות, הראפר סאבלימינל שלאחרונה דווח כי הולך לככב בערוץ הילדים, אליעד נחום, פאר טסי, ברק אדרי פליט ה"האח הגדול", השדרנים דידי הררי ואליקו, וגם יוסי שטרית, שהגיע למקום השני בעונה השנייה של The X factor ישראל, אותה תכנית בה התגלתה בן זקן. שטרית שכבש בדומה לעדן את הקהל בעונה השנייה של הריאלטי המוזיקלית, נחשב לממשיך דרכה  של בן זקן בתכנית.

יש לו מה להגיד. דידי הררי
יש לו מה להגיד. דידי הררי

כזכור, עדן בן זקן, התגלתה לראשונה על בימת אקס פקטור שם כבשה את לב השופטים והקהל באוברול מנומר שלא יישכח לעולם עם השיר HURT של כריסטינה אגילרה.

דנה תעשי לי שיר!
דנה תעשי לי שיר!

כעת שלוש שנים אחרי, בן זקן מככבת על במות בישראל וזוכה להצלחה רבה.  אלבומה הראשון "מלכת השושנים"שקיבל מעמד של אלבום זהב וזיכה אותה בתואר "זמרת השנה" לשנת 2015, תואר בו זכתה גם בשנת 2016 לאחר יציאת אלבומה השני "תאמין לי". אז מה ההפתעה לה זכתה עדן? במהלך המופע האחרון במוצ"ש קיבלה הזמרת אלבום פלטינה על במת האנגר 11 כשאלבומה השני "תאמין לי" חוגג מכירות שיא של למעלה מ 40,000 עותקים בחודש אחד. ערוץ היו טיוב של עדן חצה את כמות 100 מיליון צפיות והשמעות שיריי אלבומה החדש חצו את כמות 5,000 ההשמעות בתחנות הרדיו תוך חודשים בודדים. מרגש.

[brightcove_iframe video_id='x_factor_s01_ep01_part05' autoplay='0' kid='1_9x7go54n' duration='354']

בקרוב בערוץ הילדים. סאבלימינל
בקרוב בערוץ הילדים. סאבלימינל
כבוד. עדן בן זקן
כבוד. עדן בן זקן

צילום: קסם צלמים