רשימת הדרישות של אירוסמית' נחשפת: גבינת קשיו, תריסר כריות ומגהץ

לקראת הגעתה של להקת הרוק לישראל במסגרת פתיחת סבב ההופעות העולמי שלה, נחשפת רשימת הדרישות שחבריה מבקשים ממארחיהם הישראלים

אירוסמית', סטיבן טיילור, הופעה. רשימת הדרישות נחשפת. סולן אירוסמית'
אירוסמית', סטיבן טיילור, הופעה. רשימת הדרישות נחשפת. סולן אירוסמית' | צילום: רויטרס

רשימת הדרישות המוזרה של אירוסמית' נחשפת: בזמן שמדינה שלמה נעמדת על רגליה האחריות בניסיון לעמוד בכל הדרישות שמציב צוותו של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ לקראת הגעתו לישראל בעוד כשבועיים, מסתבר כי משלחת נוספת שעושה את דרכה לישראל בימים אלה צפויה לאתגר לא פחות את מארחיה הישראלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

את "מופע החימום" לטראמפ יערכו חברי להקת הרוק "אירוסמית'" שינחתו בשבוע הבא בישראל, כשאת סבב ההופעות העולמי שלהם הם יפתחו כאן אצלנו בפארק הירקון. עם חשיפת רשימת הדרישות של חברי הלהקה, נראה שכוכבי הרוק המזדקנים דורשים לא פחות מנשיא ארצות הברית.

מלבד 12 כריות השינה הגדולות והמגהץ שדורש סולן הלהקה סטיבן טיילר, הרשימה המעניינת באמת היא רשימת המזון של חברי הלהקה: חלב שקדים אורגני לא ממותק בטעם וניל (באריזות קטנות עד כמה שניתן), חלב עיזים אורגני (באריזה סגולה או לבנה), בקבוק יין אדום, בקבוק יין לבן וארבעה גביעים של יין, אבל ביקשו שאלה יוצבו ליד מכונת הקפה ולא במקום אחר, כדי שטיילר ימצא אותם בקלות.

עוד ברשימה: שקדים אורגניים, אגוזי קשיו אורגניים, אוכמניות שטופות, 4 תפוחי "פינק ליידי", גבינת קשיו למריחה (טעם מועדף: חלפניו-ליים), בייגלה ללא גלוטן, דבש אורגני, 3 שקיות קטנות של M&Ms בוטנים, ובייגלה במילוי חמאת בוטנים. כמו כן, סולן הלהקה דרש באופן אישי דיאט קולה, בירה גרמנית ללא אלכוהול, שישה בקבוקי "סטלה ארטואה", 6 "רד בול" ללא סוכר וסודה ללא סוכר בטעמים.

לארוחת הערב ביקש טיילר סלמון פראי טרי ואורגני עם ירקות מאודים (ברוקולי, תרד ואספרגוס) במים, לא בחמאה או שמן, בטטה אחת שלוקה ומעוכה עם תוספת של אורז חום.