עם הפנים לחו"ל: לראשונה בקריירה, מרגי פותח שני מופעים בארצות הברית

אחרי שהשיק את אלבום הבכורה הבינלאומי שלו “Dark Side Of The Rainbow“ וכיכב בשלל תוכניות נצפות ברחבי ארצות הברית, יהונתן מרגי מכריז היום (רביעי) על פתיחת מופעי הבכורה שלו בארצות הברית. כל הפרטים

מרגי
מרגי | צילום: יחצ

בחודש אוגוסט האחרון השיק מרגי את הקריירה הבינלאומית שלו עם שיר ראשון באנגלית "Sucks To Know You" שהגיע למקום הראשון בכול המצעדים, פלייסטים בינלאומיים ומגזין העל Variety. מאז הוא שחרר את Lie Like This, ובאוקטובר האחרון הוא השיק את אלבום הבכורה הבינלאומי שלו “Dark Side Of The Rainbow“ שכולל 5 שירים באנגלית.

מרגי משיק הופעות בארצות הברית
מרגי משיק הופעות בארצות הברית | צילום: יחצ

כתבות נוספות בתרבות ובידור

חמשת השירים שבאלבום נכתבו על ידי מרגי כאשר לצידו שורה של כותבים ומלחינים הכוללת את ירדן "ג'ורדי" פלג, איתן פלד, יובל מעיין, איתי שמעוני, חן קורדובה, אביב ברנהוץ, אורי רוסו, נגה ארז, אל כל הלוקלז הצטרף המפיק המוסיקאלי האמריקאי מייק דין שעובד בין היתר עם כמה מהשמות היותר פופולאריים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית כג'סטין ביבר, קניה ווסט, טראביס סקוט מדונה ועוד.

היום (רביעי) הוא מעלה הילוך ולראשונה בקריירה שלו, הוא מכריז על שני מופעי בכורה בארצות הברית. המופע הראשון ייערך בניו יורק ב-22 בנובמבר במועדון הלילה Sob's ניו יורק, והשני במועדון ה-Peppermint בלוס אנג'לס ב-7 בדצמבר. שני המקומות שנבחרו הם מקומות אייקוניים בהם הופיעו האומנים הגדולים ביותר בעולם בניהם: דרייק, קארדי בי, טראוויס סקוט, ג׳ון לג׳נד, פוסט מלון ועוד.