עכשיו זה רשמי: טיילור סוויפט מיליארדרית

אחרי סיבוב ההופעות המצליח, הזוגיות המתוקשרת עם שחקן הפוטבול והאלבום שזכה בפרס אלבום השנה בגראמי טיילור סוויפט מוסיפה טיטל חדש - מיליארדרית. כל הפרטים

טיילור סוויפט
טיילור סוויפט | צילום: Shutterstock

כוכבת הפופ האהובה טיילור סוויפט רק בת 34 ונכנסה היום לרשימת המיליארדרים העולמית של פורבס בפעם הראשונה בחייה עם שווי של כ-1.1 מיליארד דולר. ברשימה גם נמצאים אילון מאסק, סם אלטמן, יוצר ה-ChatGPT ובראש הרשימה ברנרד ארנו ומשפחתו עם שווי מוערך של כ-233 מיליארד דולר.

הבשורה מגיעה לאור הצלחת המופע שלה "Era Tour" ששבר שיאים ברחבי העולם והאלבום בו הקליטה מחדש גרסאות משלה לשירים שכבר הוציאה בעבר לאחר המריבה על הזכויות עם המנהל המוזיקלי שלה סקוטר בראון ועם Big Machine Records. יש עוד לא מעט מפורסמים מילארדרים אבל ההישג של סוויפט מרשים במיוחד כי היא אחת המוזיקאיות הבודדות שהגיעו לשווי כזה בזכות המוזיקה שלה בלבד ולא במכירות של דברים אחרים.

כזכור, בשנה שעברה האלבום של סוויפט "1989" היה האלבום הנמכר ביותר ובטקס פרסי הגראמי סוויפט גנבה את ההצגה כשהפכה לזמרת הראשונה שזכתה בפרס אלבום השנה 4 פעמים. היא מתכננת להוציא את האלבום ה-11 שלה בקרוב, רע זה בטוח לא יהיה.

בעולם מעריכים כי הסיבות העיקריות לכסף שלה הם חמשת הנכסים שיש לה בנוסף לתמלוגים ממכירות המוזיקה שלה. ב-NFL מדווחים כי מאז שהתחילה להגיע למשחקי הפוטבול של קבוצת קנזס סיטי צ'יפס בו משחק בן זוגה, טרוויס קלסי, הצפייה בליגת הפוטבול האמריקאית צוברת תאוצה מיום ליום.

עוד דווח בפורבס כי בשנת 2024 נשבר שיא ויש בעולם 2,781 אנשים שהשווי שלהם מוערך במילארדים.