זמרת הסופרן אמה שפלן חוזרת להופעה בישראל: "מכירה את קיסריה מקרוב"

חודשים ספורים אחרי שהופיעה בהיכל התרבות, הזמרת הצרפתייה חוזרת להופעה שתתקיים בקיסריה ב-14 באוקטובר • מחירי הכרטיסים ינועו בין 249 שקלים ל-589 שקלים • שפלן: "אני ממש מרגישה את האנרגיות של הקהל בישראל וזה לא מובן מאליו בכלל שאני חוזרת אליו תוך פחות משנה"

אמה שפלן
אמה שפלן | צילום: Nihat Odabasi

פחות משנה מאז הופיעה כאן בפעם האחרונה - זמרת הסופרן הצרפתייה מהמצליחות בעולם אמה שפלן חוזרת לישראל. המופע יתקיים ב-14 באוקטובר באמפי קיסריה, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 249 שקלים ל-589 שקלים.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"משמח אותי מאוד לקבל את החיבוק החם הזה מהקהל הישראלי", מסרה שפלן. "אני ממש מרגישה את האנרגיות של הקהל בישראל וזה לא מובן מאליו בכלל שאני חוזרת אליו תוך פחות משנה". אחרי שכבר הופיעה בקיסריה כבר פעמיים לפני כשני עשורים, שפלן אמרה כי היא "מכירה את האמפי מקרוב. היו לי בו הופעות בעבר ואני מתרגשת לקראת המופע במיקום המיוחד הזה".

 

שפלן החלה כזמרת קלאסית ובמהלך השנים שילבה את האופרה עם פופ, רוק ומוזיקה אלקטרונית. היא פרצה לתודעה העולמית בשנת 1997 עם האלבום Carmine Meo שמכר יותר מ-2 מליון עותקים - כשבישראל בלבד הוא מכר יותר מ-160 אלף עותקים והפך לאלבום הבינלאומי הכי נמכר בארץ שאינו בשפה האנגלית.

ממפיקי המופע נמסר: "אמה היא כוכבת ענקית ואלגנטית שנכנסה ללבבות רבים בישראל. המופע בהיכל התרבות נמכר במהירות ועוד בטרם התקיים קיבלנו פניות והתעניינות לכרטיסים למופע נוסף ואנו שמחים לפתוח מכירה למופע הענק באמפי קיסריה".