בריטני ספירס מגיעה לישראל - כל הפרטים

נסיכת הפופ מגיעה לישראל לראשונה להופעה חד פעמית בפארק הירקון, חבילות מפגש עם בריטני ימכרו בהמשך. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר ובפייסבוק רשת

זמן צפייה: 17:20

הכינו את הקוקיות, הנחשים והחליפות האדומות כי אחרי שנים של שמועות ותאריכים כוזבים, בריטני ספירס, מי שהפכה למוסד במוזיקה העולמית, תעשה את צעדיה בארץ הקודש בחודש יולי הקרוב. עלות הפקת המופע היא מעל 2 מיליון דולר.

ספירס צפויה להופיע ביום שני, ה-3 ביולי 2017 בתל אביב. מחירי הכרטיסים יהיו 340 ש"ח בדשא, 850 ש"ח בגולדן רינג ו-1100 ש"ח במתחם ה-VIP הכולל שתייה חופשית ושאר פינוקים. לקוחות חברות האשראי יהנו ממחירים מיוחדים: 280 ש"ח בדשא ללקוחות לאומי קארד, וללקוחות אמריקן אקספרס 650 ש"ח בגולדן רינג ו-980 ש"ח במתחם ה-VIP.

חבילות מפגש עם בריטני צפויות להימכר בהמשך, אך לא יכללו כרטיס למופע.

Britney Spears (C) performs with dancers during the iHeartRadio Music Festival at The T-Mobile Arena in Las Vegas

מי שהצליחו בסופו של דבר להביא את ספירס לישראל הם המפיקים גיא בסר ושי מור-יוסף מקבוצת "בלוסטון-לייב ניישן" ישראל, בשיתוף המפיק אודי אפלבוים. היום (שלישי) בשעה 18:00 תיפתח מכירת הכרטיסים לקהל הרחב, באתר "טיקט מסטר" ישראל בכתובת www.tmisrael.co.il ובטלפון 9964*.
"אנחנו משתדלים לייצר סט כרטיסים נמוך ככל האפשר. המטרה שלנו היא להנגיש מופעים בינלאומיים לכלל הקהלים בישראל" אמר בסר.

[youtube_embed youtube_id='lVhJ_A8XUgc']

כולם רוצים חלק מבריטני

הגעתה של בריטני ספירס לישראל מתרחשת כחלק מסיבוב הופעות עולמי, עליו החליטו מנהליה לאחרונה. המופע צפוי לכלול את כל הלהיטים הכי גדולים שלה מכל הזמנים, בשילוב עם שירים מאלבומה האחרון GLORY, שיצא לאור באוגוסט האחרון. הסיבוב יתחיל באסיה לפני שיגיע אלינו, ולדברי בסר "עובדים עליו במשך שנה מטובי האנשים בעולם".

מאז 2015, ספירס מופיעה במופע קבוע במלון "פנלט הוליווד" שבלאס וגאס, אשר כבר אז נבחר לסיבוב ההופעות הטוב והמצליח ביותר שבוצע בלאס וגאס בכל הזמנים.

[youtube_embed youtube_id='2RRY3OVqtwc']

נכון לפברואר 2017, הכנסות המופע חצו את רף ה-100 מיליון דולר. כמו כן, דווח כי רווחיו של המלון המארח את ספירס, עלו בכ-20 מיליון דולר בשנה הראשונה למופע.

סיבוב ההופעות העולמי צפוי לכלול, מלבד ישראל, את אירופה ואסיה, וצפוי להיות מופע שונה מזה שהיא מבצעת בלאס וגאס.

(Photo by Kevin Winter/Getty Images)
אחד המופעים הגדולים ביותר שצפויים בישראל | צילום: Kevin Winter/Getty Images

תופעה בינלאומית בהיקף חסר תקדים

ספירס החלה את הקריירה שלה בגיל 12, כשהשתתפה בתכנית הטלוויזיה "מועדון מיקי מאוס", יחד עם שמות גדולים נוספים כמו ג'סטין טימברלייק וכריסטינה אגילרה. אך הפריצה הגדולה שלה קרתה בגיל 17, אי שם בשנת 1998, עם הלהיט Baby One more Time. מאז זכתה נסיכת הפופ להצלחה עצומה במכירות ברחבי העולם, ועד כה מכרה ספירס 240 מיליון אלבומים.

[youtube_embed youtube_id='CduA0TULnow']

במהלך הקריירה שלה זכתה ספירס ביותר מ-200 פרסים, ביניהם 7 שיאי גינס. ספירס מזוהה בתור הזמרת עם המכירות הגבוהות ביותר בעשור הראשון של המאה ה-21, וכזמרת הפופ ששינתה את תדמיתה של מוזיקה הפופ בעולם.

וביולי הקרוב, היא סוף סוף מגיעה לישראל להופעה חד פעמית. צבא בריטני מוכן ומזומן

בריטני ספירס