פרסום ראשון: בריטני ספירס תופיע בישראל בקיץ

עכשיו זה רשמי: מלכת הפופ, בריטני ספירס, תגיע להופעה ראשונה בארץ, שתתקיים בחודש יולי בפארק הירקון בתל אביב. לכל הפרטים

אחרי שנים של שמועות, חודשים של לחשושים, הגיעה ההודעה הרשמית לה חיכו מעריצי בריטני ספירס בישראל בפרט, ומעריצי פופ בכלל. המופע המצליח 'Piece of me', אשר מככב בלאס וגאס מאז שנת 2013, יוצא לסיבוב הופעות עולמי, ופארק הירקון נמצא על המפה, כך הודיעו הערב (מוצ"ש 18.03), במהדורה המרכזית בחדשות 2.

לפי הפרסומים הערב בחדשות 2, בריטני ספירס, מזמרות הפופ המצליחה בעולם, תעלה בתחילת יולי 2017 לבמה בפארק הירקון בתל אביב, כחלק מהסיבוב האסייתי שלה. אמנם עדיין לא נקבע תאריך סופי, אך היא לפי המפיקים בארץ, ספירס תקיים הופעה אחת בתחילת חודש יולי בפארק הירקון בתל אביב.

שמישהו ינסה לעצור אותה! Getty Images)
שמישהו ינסה לעצור אותה! Getty Images)

בימים הקרובים צפויים המפיקים בישראל לסכם ולפרסם את הפרטים הסופיים הנוגעים להופעתה של ספירס. יתכן והופעתה כאן תפתח את הסיבוב כולו, שכולל את כל הלהיטים הגדולים שלה מתחילת דרכה ועד היום. בעבר נוהלו מגעים אינטנסיביים שלא צלחו להבאתה של ספירס לישראל, אך הפעם זה קורה. חברת ההפקה הבינלאומית של בריטני מתכננת להכריז במהלך השבוע הקרוב על מועדי ההופעות ותחילת מכירת הכרטיסים בכל אחת מהמדינות במסגרת הכרזה בינלאומית כוללת.

[youtube_embed youtube_id='2RRY3OVqtwc']

המופע 'Piece of me', החל בדצמבר 2013, ומאז הפך לסנסציה. במהלך 2015, נבחר סיבוב ההופעות 'Piece Of me', לסיבוב ההופעות הטוב ביותר שבוצע בלאס וגאס בכל הזמנים, ונכון לפברואר 2017 הכנסות המופע עלו למעלה מ100,000,000 דולר. האם חלומם של "צבא בריטני" אכן יתגשם בקיץ הקרוב?

כנסו לסקר בריטני ספירס הגדול!

השירים הכי טובים של בריטני ספירס שאתם לא מכירים

עוד ברשת סלבס: