הסינגל המשותף של אביב גפן ואורית שחף - "בא אליי"

צפו בקליפ החדש של אביב גפן והסולנית של "היהודים" אורית שחף

אחרי שקרעו אתמול את בימת "The Voice ישראל" עם בכורה לסינגל החדש שלהם "בא אליי", אביב גפן ואורית שחף (הסולנית של להקת "היהודים" המצליחה) משחררים את הסינגל המדובר ואת הקליפ המתלווה אליו. "בא אליי" הוא סינגל שני מתוך אלבומו ה- 14 של גפן. צפו בקליפ:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-042' autoplay='1' credit='' kid='1_y7ljuf6p' duration='274']

צפו בביצוע מתוך "The Voice ישראל":

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-voice-season-04-clips-ep-20-part-12' autoplay='0' credit='' kid='1_4c7fv1cb' duration='270']

'מי אני היום' היה הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש וכבר בו, כבאלבום כולו, יכולתם לשמוע את המחווה ליוצרים הגדולים הישראלים שעליהם גדל. את הדואט המסקרן עם שחף ייבצעו יחד בהופעת הענק של אביב גפן 'נשף רוק 6' שתיערך בביתן 2, בת"א ב 2 במרץ.

אביב גפן אמר על הדואט: "'בא אליי' נכתב במקור בלשון נקבה, מה שהביא אותי להזמין את אורית שחף לשיר איתי 20 שנה אחרי שאימצתי את היהודים, כשהוציאו את אלבום הבכורה שלהם, וצירפתי אותם למסע ההופעות שלי שנמשך יותר משנה.עם השנים הפכה אורית שחף למודל לחיקוי והיא ללא ספק הקול היותר בולט בדור שלי. מבחינתי זו סגירת מעגל ובאולפן לא יכולתי שלא לקבל צמרמורת כשאורית הקליטה את השירה שלה בכזו רגישות ובכזו בעוצמה".

עוד ברשת סלבס

חתונת הענק של אורן חזן 

הזוגיות של כוכבי "דה וויס" נחשפת

מלכת ההצעות: עדן בן זקן מתחתנת