שובה של המלכה האם: הסינגל החדש של ביונסה כבר כאן

אחרי ציפייה של שנים וטיזינג מסקרן שכלל, איך לא, היעלמות מהרשתות החברתיות - ביונסה שחררה את "Break My Soul", שהוא הסינגל הראשון מתוך אלבומה השביעי והמצופה "Renaissance" • המעריצים מתמוגגים: "המלכה חזרה"

זמן צפייה: 02:02

התגעגענו: הזמרת, הדיווה הבלתי מעורערת ומלכת הדבורים הראשונה לשמה - ביונסה - שחררה הבוקר (שלישי) את "Break My Soul", הסינגל החדש מאלבומה השביעי והמצופה "Renaissance". האלבום המלא צפוי לצאת ב-29 ביולי, וככל הנראה הוא יכלול 16 שירים חדשים.

לכתבות נוספות:

נועה קירל הכריזה על מופע בפארק הירקון: "פרויקט חיי"

קים וקניה התאחדו לכבוד משחק הכדורסל של הבת נורת'

המדע קבע: רוברט פטינסון הוא הגבר האטרקטיבי בעולם

על הפקת השיר חתומים ביונסה ובעלה, הראפר והמפיק המוזיקלי ג'יי זי, וכן צמד המפיקים טריקי סטיוארט וד'ה דרים - הצוות שעומד מאחורי Single Ladies. חדי האוזן מבינכם ודאי יבחינו כי השיר מבוסס על סימפול של להיט הניינטיז הענק של רובין אס, "Show Me Love".

מהתגובות שאספנו ברשת נראה כי המעריצים מרוצים: "בכנות, לא ציפיתי לסגנון המוזיקלי הזה", כתבה אחת, והוסיפה כי "ביונסה אף פעם לא עונה על הציפיות שלנו ועושה מעל ומעבר". "אני לא יכול להפסיק לחייך", כתב אחר, ואילו שלישית סיכמה: "המלכה חזרה". לעומתם, היו כאלה שהתאכזבו: "שיר מעפן".

 

כבר לפני כמה ימים פיזרה הזמרת רמזים על שובה אחרי שש שנות שתיקה, כשבין היתר נעלמה מכל הרשתות החברתיות שלה ואף עיטרה את שער ווג הבריטי בסדרת תמונות שרמזו על סגנונה החדש. זמן קצר לאחר מכן, פלטפורמת הסטרימינג Tidal שבבעלות בעלה צייצה בטוויטר כי "הרנסנס מגיע".

אחרי ההכרזה הרשמית, נכתב באתר של ביונסה וכן בחשבון האינסטגרם שלה כי מדובר ב"Act i" - כלומר, ייתכן והאלבום החדש הוא חלק אחד מתוך סדרה של אלבומים. מגזין ווג הבריטי אף רמז ש"שפע מרתק של מוזיקה" בדרך אלינו. כן יירבו.