דנה אינטרנשיונל חושפת: "החיים שלי הם לא מסיבה אחת גדולה"

הדיווה שחררה את שיתוף הפעולה המצופה עם איתי גלו, עליו התחילו לעבוד עוד בשנה שעברה במפגש שתועד ל"דנה קמה" • השיר, BIG D*** ENERGY, יפתח פלייליסט גאווה בינלאומי של ספוטיפיי, ויהיה השיר הישראלי הראשון לעשות כן • דנה: "רצינו לשיר משהו שבאמת מתחבר אליי ולמה שאני עוברת. יש ירידות ועליות וזה בסדר לדבר על זה"

דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל | צילום: יח"צ

קם הדבר ונהיה: חודשים אחרי המפגש הראשון של דנה אינטרנשיונל ואיתי גלו אשר תועד בסדרת הדוקו "דנה קמה", שיתוף הפעולה בין השניים סוף סוף כאן. הדיווה הגדולה מכולם שחררה הבוקר (רביעי) את BIG D*** ENERGY, עליו עבדה יחד עם הדיג'יי המצליח, שחתום בין היתר גם על "מועבט" של עדן בן זקן ו"פעמון" של נועה קירל.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

במקביל להוצאת השיר, מנהליה של אינטרנשיונל הודיעו כי ספוטיפיי העולמי בחרו בה להיות אחת משלושת אמני הגאווה שלהם השנה, כך ששלט חוצות עם תמונה שלה יוצב בטיים סקוור ותמונות שלה יפורסמו ברכבות התחתיות בניו יורק לאורך חודש הגאווה. לא זו בלבד, אלא ש-BIG D*** ENERGY יפתח פלייליסט גאווה מיוחד - ויהיה לשיר הישראלי הראשון שייפתח פלייליסט בינלאומי.

העבודה על השיר נמשכה כמעט כשנה. כאמור, בסדרת הדוקו "דנה קמה" שעקבה אחר חייה של הדיווה, ראינו אותה מבקרת באולפן של גלו יחד עם מנהלה שי כרם. "רצינו לשיר משהו מהבטן, משהו שבאמת מתחבר אליי ואל מה שאני עוברת", סיפרה אינטרנשיונל, שלאחרונה חשפה כי במהלך הצילומים תקף אותה דיכאון שהוביל בסופו של דבר לעצירת הצילומים למשך תקופה.

"פנינו למאיה (סימון טוב, כותבת השיר)", הוסיפה דנה. "סיפרתי לה מה אני מרגישה, ואז היא הביאה את הטקסט האמיץ הזה שאומר למשל, 'תתקדם, תקח כדור קלונקס, תרגע'". ודנה אפ דנה דאון. החיים שלי הם לא מסיבה אחת גדולה. יש ירידות ועליות, וזה בסדר לדבר על זה ולשיר על זה".

עוד אמרה דנה כי "ההפקה של איתי תפורה לשיר ולאווירה ואני מרגישה שהצלחנו ביחד להביא את הייחודיות שלי כאמן - מה שאני די גאה בו. כשהחברים מיוניברסל סיפרו לנו שספוטיפיי בחרו בשיר הזה להיות בראש פלייליסט הגאווה העולמי, זה שימח אותי נורא. מקווה שגם בארץ יאהבו את השיר החדש ושבקיץ הזה הוא יהיה בפלייליסט של כל המסיבות. לא בגללי, בגלל מגע הקסם של איתי שהעבודה איתו הייתה תענוג גדול".

איתי גאלו
איתי גאלו | צילום: יח''צ

גם גלו מסר דברים, ואמר: "זו הייתה חוויה מעצימה כאומן לעבוד מול דנה, ומרגישים שהיא זמרת כבר 30 שנה. היא מקצועית, מוזיקלית ויודעת בדיוק מה היא רוצה. ישר הרגשתי חיבור טוב איתה. זה היה מסע מוזיקלי שבסופו סיימנו עם השיר הזה - שהוא שונה מדברים אחרים שעשיתי. אני מאוד גאה בו ומתרגש מאוד".