אדל בהצהרה דרמטית: "אני לא יודעת אם אצא שוב לסיבוב הופעות"

לאחר חודשים של שמועות עקשניות בצהובונים, הטילה אתמול הזמרת בת ה-28 פצצה במהלך הופעה בניו זילנד

התחילה את השיר מחדש, אדל

נראה כי סיבוב ההופעות הנוכחי של אדל, שהחל בפברואר 2016, ונמשך כמעט ללא הפסקה מאז, יהיה גם האחרון שלה. לא רק שהכריזה על 2 הופעות ענקיות באצטדיון וומבלי בשם הרומז על סיום "The Finale", אלא שאמש (ראשון) היא גם התבטאה במהלך הופעת הסיום של סיבוב ההופעות הנוכחי, בהופעה בעיר אוקלנד שבניו זילנד ואמרה כי ייתכן ולא תצא לסיבובי הופעות נוספים. כך פורסם היום בעיתון הטלגרף הבריטי.

"סיבובי הופעות הם לא משהו שאני טובה בו - מחיאות כפיים גורמות לי להרגיש קצת פגיעה. אני לא יודעת אם אי פעם אצא לעוד סיבוב הופעות," אמרה הזמרת בת ה-28 לקהל, "הסיבה היחידה שהופעתי היא אתם. אני לא בטוחה שסיבובי הופעות הם הקטע שלי. ההישג הכי גדול בקריירה שלי הוא סיבוב ההופעות הזה".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-061' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ybjclmwi' duration='243'']
לחץ בהופעה חיה? צפו באדל מפסיקה את שירה בגראמי ומתחילה מחדש

זו לא הפעם הראשונה בה אדל התבטאה בנושא חוסר הנוחות שלה על הבמה. ב-2015 היא אמרה כי "אני כל כך נלחצת בהופעות חיות שאני מפוחדת מדי מכדי לנסות משהו חדש. וזה רק נהיה גרוע יותר. או לפחות, זה לא משתפר, אז אני מרגישה כאילו שזה הופך לגרוע יותר, כי זה היה אמור להשתפר עד עכשיו".

בחודשים האחרונים התפרסמו שמועות בצהובונים לפיהם הזמרת עשויה שלא להופיע לפחות במשך עשור. בספטמבר, התפרסם בצהובון "הסאן" שאדל מעדיפה להתרכז בגידול בנה ולא בהופעות חיות: "אדל לא רוצה להפסיד רגע בהתבגרות של אנג'לו וזו החלטה קלה עבורה לוותר על סיבובי הופעות למענו. כרגע היא אומרת שלא תעשה עוד סיבוב הופעות מאסיבי כמו הנוכחי לפחות למשך 10 שנים" אמר מקור לעיתון.

בשבוע שעבר, מנהל סיבוב ההופעות שלה אמר לתקשורת האוסטרלית כי ייתכן שקהלים לא יוכלו לראות אותה שוב אחרי ההופעות המתוכננות בלונדון: "ייתכן שלא נראה אותה שוב לעולם. אדל צוטטה כשאמרה שלא תופיע שוב, היא עושה את סיבוב ההופעות הגדול הזה כהכרה במכירות התקליטים העצומות שלה והדרישה הגבוהה לראות אותה בהופעה חיה. בלתי אפשר לדעת מה יקרה עכשיו". ואנחנו שואלים - מה עם הופעת פרידה לקהל הישראלי?

עוד ברשת בידור וסלבס

התנגשות הציוויליזציות: על גלגלצ ומוזיקה מזרחית

בחנו את עצמכם: כמה אתם מכירים את "היפה והחיה"?

אגם רודברג משיקה את בן הזוג החדש

אילנית לוי ומיקי בוגנים נלחמים בעין הרע