הזמרת נגד המעריצים שלה: "הם מרושעים אליי יותר מכל האנשים בפלנטה"

שירה החדש של הלסי, "Lucky", זכה לביקורות מעורבות - ובין היתר גם לתגובה נזעמת מבריטני ספירס. לזמרת האמריקאית, שחזרה למוזיקה אחרי תקופה שבה התמודדה עם מחלה, נמאס: "אני מצטערת שחזרתי, אני רוצה לזחול לבור"

הלסי
הלסי | צילום: Shutterstock

סלבריטאים באשר הם - בין אם הם שחקנים, זמרים, דוגמנים, יוצאי ריאליטי או משפיענים - נתונים לא פעם לטוקבקיסטים קשוחים שעולבים בהם ומגדפים אותם בתגובות ברשת. לעיתים, אותם סלבריטאים יגידו שהם מתעלמים מכל השנאה ומתמקדים בטוב - אך לפעמים הם יבחרו שלא לשתוק מול כל ההייט, ואף יפתחו במתקפה בחזרה - כמו במקרה של הזמרת הלסי.

הזמרת האמריקאית שחררה לפני ארבעה ימים את "Lucky", סינגל שני מתוך אלבומה החמישי שייצא בקרוב. בשיר, מסמפלת הלסי קטע משירה של ספירס בעל אותו השם, ועם צאתו הבהירה הזמרת כי קיבלה את אישורה של ספירס לעשות כן. ואולם, השבוע פרסמה ספירס פוסט זועם שבו כתבה כי היא "מרגישה מוטרדת ומחוללת" מהקליפ, וכי היא בודקת עם עורכי דינה מה ניתן לעשות; זמן קצר לאחר מכן, ספירס מחקה את הפוסט, וטענה: "זו לא הייתי אני בטלפון שלי. אני אוהבת את הלסי".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

ייתכן שבעקבות הסיפור הלא-ברור עם בריטני (אבל לא רק), הלסי קיבלה תגובות קשות על הקליפ המדובר. הלילה (רביעי) היא הגיבה ועלתה להתקפה: "המעריצים שלי מרושעים אליי יותר מכל האנשים האחרים על הפלנטה", כתבה בפוסט שפרסמה בחשבון הטאמבלר שלה. "אני לא מתכוונת לכולם, כמובן, אבל פעם זה היה רק מיעוט שהיה נורא בעיניי, ועכשיו נראה כאילו הרוב כותבים לי כמה הם שונאים אותי או כמה שאני נוראה".

עוד הוסיפה הזמרת כי "קשה לרצות לעסוק במרחב שאין בו כל טוב לב, אהדה, סבלנות - או למען האמת הגינות אנושית, במיוחד אחרי שנים של הסתתרות מאינטראקציות מחשש שהדבר הזה יקרה... כמעט איבדתי את חיי, אני לא הולכת לעשות שום דבר שלא משמח אותי יותר. אני לא יכולה להרשות את זה לעצמי מבחינה רוחנית".

הלסי, שחשפה בעבר כי היא סובלת ממחלה כרונית ובשל כך לקחה הפסקה מהמוזיקה, המשיכה: "כשהייתי חולה, כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה להשתפר כדי שאוכל לחזור ולהיות חלק מזה שוב, אבל אני אפילו לא יודע מה *זה* יותר ואני רוצה לזחול לבור. אני מתחרטת שחזרתי".

בחודש שעבר הלסי בת ה-29, ששמה האמיתי הוא אשלי ניקולט פרנג'יפאני, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סדרת סרטונים אותם תיעדה במהלך הטיפולים הרפואיים שקיבלה במשך תקופה ארוכה. "אני מרגישה כמו גברת זקנה", אומרת הזמרת באחד הסרטונים תוך שהיא משפשפת את רגליה בכאב. "אמרתי לעצמי שאני נותנת לעצמי עוד שנתיים להיות חולה. בגיל 30 אעבור לידה מחדש ולא אהיה חולה. אני אראה סופר לוהטת עם המון אנרגיה, ואזכה לחיות מחדש את שנות ה-20 שלי בשנות ה-30".

בסרטונים הבאים רואים את הלסי מצלמת את עצמה בדמעות ממיטת בית החולים, עושה בדיקות ומנגנת בגיטרה. הזמרת המועמדת לגראמי כתבה לצד הפוסט שפרסמה: "בקיצור, אני בת מזל שאני בחיים. סיפור קצת ארוך, כתבתי אלבום".