בהשתתפות 22 אמנים: מופע מחווה למאיר אריאל במלאת 25 שנים לפטירתו

מאז הלך לעולמו בטרם עת, נהגו בני משפחתו של היוצר לקיים ערבי מחווה לזכרו עם שיריו המופלאים. כעת, הם הכריזו על המופע האחרון בסדרה, והוא יתקיים ב-30 בספטמבר בלייב פארק ראשון לציון • בין המשתתפים: אביב גפן, נינט טייב, עמיר בניון, זהבה בן, שולי רנד ועוד | כל הפרטים

מאיר אריאל
מאיר אריאל | צילום: ראובן קפוצ'נסקי

בחודש שעבר מלאו 25 שנים לפטירתו בטרם עת של הזמר, המלחין והיוצר הייחודי והבלתי-נשכח, מאיר אריאל. מאז הלך לעולמו בגיל 57, ומדי שנה, נהגו בני משפחתו לקיים ערבי מחווה ענקיים לזכרו, שבו מיטב מאמני ישראל ביצעו את שיריו אשר הותיר אחריו והפכו לנכס צאן ברזל.

הבוקר (רביעי) הכריזו בני המשפחה על המופע האחרון בסדרת מופעי המחווה, והוא יתקיים ב-30 בספטמבר בלייב פארק ראשון לציון. במופע יקחו חלק שלום חנוך, אביב גפן, זהבה בן, עמיר בניון, נינט טייב, אהוד בנאי, מירי מסיקה, שולי רנד, מוש בן ארי, ג'ימבו ג'יי, אסתר רדא, בלקן ביט בוקס, יהודה עדר, יובל מנדלסון, דורי בן זאב, ליילי, רונה קינן, עלמה גוב, מעיין ליניק, אהוד ושחר אריאל וכן שלומי שבן, שינהל אמנותית את האירוע.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

מטעם הפקת המופע נמסר כי "במופע נחגוג את יצירתו של אריאל, ניזכר במיטב להיטיו מכל הזמנים ביחד עם חברים ותיקים שהכירו אותו מקרוב ועם זמרות וזמרים שלא זכו לעבוד איתו בחייו, אך הושפעו ממנו וממשיכים לאהוב אותו ואת יצירתו של מי שהשאיר אחריו חותם גדול בפסקול המוזיקה הישראלית".

לכרטיסים לחצו כאן