בשל המלחמה בישראל: MTV ביטלו את טקס ה-EMA

הטקס אמור היה להתקיים בתחילת החודש הבא בפריז, אלא שלדברי חברת פרמאונט העולמית האחראית על הפקתו, "האירועים ההרסניים בישראל ובעזה ממשיכים להתגלגל - וזה לא רגע לחגיגה עולמית" • החברה קראה לתרום לארגונים התומכים במאמצי סיוע הומניטריים - ותרמה בעצמה כמיליון דולר

נועה קירל
נועה קירל | צילום: באדיבות MTV ישראל, Getty Images

חברת פרמאונט העולמית הודיעה הערב (חמישי) על ביטול טקס פרסי ה-EMA. הטקס המסורתי אמור היה להתקיים ב-5 בנובמבר בפריז, אלא שבשל המלחמה המתחוללת בימים אלו בישראל ובעזה הוחלט לבטלו. "בהתחשב בתנודתיות של העולם, החלטנו לא להתקדם עם טקס פרסי MTV", מסרה החברה, "זאת מתוך זהירות יתרה לאלפי עובדים, אנשי צוות, אמנים, מעריצים ושותפים שצפויים להגיע מרחבי העולם כדי לגרום למופע הזה לקרות".

עוד הוסיפה החברה בהודעה הרשמית כי "טקס ה-EMA של MTV הוא חגיגה שנתית של מוזיקה עולמית. בעודנו צופים באירועים ההרסניים בישראל ובעזה ממשיכים להתגלגל, זה לא מרגיש כמו רגע לחגיגה עולמית. עם אלפי בני אדם שאיבדו את חייהם, זהו רגע של אבל. אנו מצפים לארח את הטקס של השנה הבאה בנובמבר 2024".

לכתבות נוספות:

הטקס, נזכיר, מעניק פרסים ומארח אמנים מכל העולם - וכן מישראל. בשנה שעברה הייתה זו הזמרת נועה קירל שצעדה על השטיח האדום ואף עלתה לבמה, כשהיא לבושה בבגד המעוטר כולו בפרצופו של הזמר קנייה ווסט - זאת על רקע התבטאויותיו האנטישמיות באותם ימים.

עם פרוץ המלחמה בישראל בשבוע שעבר, התייצב ערוץ MTV העולמי לצד ישראל ובעמוד האינסטגרם שלו, המונה כ-20 מיליון עוקבים, נכתב כי "ענקית התקשורת הבינלאומית פרמאונט גלובל, הסטודיו ההוליוודי, מביע תמיכה בישראל".

מלבד זאת, מנכ"ל חברת פרמאונט רוברט באקיש ונשיאת החברה שרי רדסטון פרסמו מכתב שבו גינו את המתקפה הנתעבת של חמאס, וכן הודיעו כי החברה תתרום מיליון דולר לארגונים שתומכים במאמצי סיוע הומניטריים - ותשווה תרומות של עובדי החברה. "חברת פרמאונט גלובל מגנה את התקפת הטרור של החמאס", כתבו. "אנו עומדים לצד עם ישראל והקהילה היהודית העולמית, לצד כל חפי הפשע שחייהם הושפעו מהתקפת הטרור ולצד הילדים שרק רוצים להיות ילדים. אנו עומדים מאוחדים כנגד כל מעשי טרור ושנאה באשר הם. לסיוע, הצטרפו אלינו בתמיכה בארגונים הבאים: מגן דוד אדום, נט"ל, UJA, Save The Children".