ענבל ביבי צילמה בגיאורגיה קליפ לשיר החדש שלה "עין תחת עין"

אחרי הלהיטים "פרימיטיבי" ו-"פרפרים שחורים" ענבל ביבי חוזרת עם שיר חדש שכתבה והלחינה בעצמה. את הקליפ לשיר צילמה בטביליסי, גאורגיה, שם היא נראית בוקחת מגבר שרודף אחריה לפני שמתהפכות היוצרות. צפו בקליפ

זמן צפייה: 03:10

ענבל ביבי מוציאה שיר חדש בשם "עין תחת עין". את השיר כתבה והלחינה בעצמה, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי צוק אלגזי (צוקי). השיר מציג נקודת מבט נוספת על מערכת יחסים - כשענבל מרגישה שהיא לא מסופקת בזוגיות, היא מבינה את הערך שלה ומחליטה להמשיך הלאה. הקליפ צולם בטביליסי, גאורגיה, ובוים ע"י ע"י איתמר שירי-לידר ("לך לישון", "ראשון בבוקר"). הקליפ מציג את ענבל כשהיא בורחת מגבר שרודף אחריה. כשהוא תופס אותה, ענבל מתעמתת איתו ואז מתהפכות היוצרות - ענבל רודפת אחריו בזמן שהוא בורח.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

ענבל ביבי: "הרעיון לשיר התחיל בשיחה שלי עם חברה שבה הבנו עד כמה מערכות יחסים במשפחה, בקריירה ובזוגיות הן דבר מורכב. כשיצאתי ממנה, נכנסתי לרכב והקלטתי את עצמי שרה את השיר שהפך ל"עין תחת עין". היה לי חשוב להדגיש שלצד המורכבות, אפשר להיפרד לשלום, לאחל בהצלחה ולהתקדם הלאה מקשר שעושה לך רע".

ענבל ביבי
ענבל ביבי | צילום: עמית סליקטר

בימים אלה ענבל עובדת על אלבום בכורה שייצא בקיץ הקרוב, לצד לו"ז צפוף שהתמלא לאחרונה באירוח בהופעה אצל רן דנקר, הופעה במסיבת גייז ענקית באומן 17, קמפיין ל-H&M וכמובן מחזמר "הלהקה" שממשיך לרוץ ברחבי הארץ.