סקר אהבה חדשה: במי אתם הייתם בוחרים?

רגע לפני שהעונה החדשה של "אהבה חדשה" תשודר וארבע בנות יבחרו את האהבה החדשה שלהן, למי אתם הייתם בוחרים להקשיב - אריק איינשטיין או שלמה ארצי? נועה קירל או נטע ברזילי? ענו על הסקר

זמן צפייה: 01:04

לעשות את הבחירות הנכונות זה לא תמיד קל, במיוחד כשזה קשור לאהבה. היום (ראשון) תשודר העונה החדשה של "אהבה חדשה", התוכנית בה ארבע בנות מחפשות את האחד שאיתו הן ירצו לבלות את שארית חייהן (או לפחות את שלושת הימים הבאים). התוכנית, בהנחיית מאיה ורטהיימר, תעזור לכל אחת לבחור בין ארבע גברים שהותאמו במיוחד עבורן ולאורך העונה נגלה האם תפרח בה אהבה חדשה.

 

עוד במדור המוזיקה:

עושים שישי עם מורן מזור

חוגגים אהבה חדשה: הדואטים הישראליים שפורטים על הרגש

ערב שכולו זוהר – הצביעו לשיר של זהר ארגוב שאתם הכי אוהבים!

 

כשצופים מהצד הבחירות לפעמים נראות מובנות מאליהן או קלות, אבל כשהבחירה מגיעה לידיים שלנו זה הופך לקשה ורגשי יותר. זו ההזדמנות שלכם להעמיד את עצמכם בפני החלטה קשה: עם השירים של אילו אומנים הייתם בוחרים להעביר את הזמן שלכם?

 

שלמה ארצי מול אריק איינשטיין

שני ענקי המוזיקה הישראלית מחזיקים כל אחד בקריירה מפוארת עם עשרות שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל. כל אחד מהשניים הנציח את מקומו בתעשייה והשפיע על מדינה שלמה בעזרת השירים שהצליחו להגדיר מהי ישראליות. לבחור רק באחד מהם זו משימה בלתי אפשרית, אבל אם הייתם חייבים, הייתם בוחרים לבלות את חייכם עם שירים כמו "עטור מצחך", "סע לאט", "גיטרה וכינור" ושאר שיריו של של אריק איינשטיין או עם "ירח", "תרקוד", "את ואני" ושאר השירים של שלמה ארצי?

איתי לוי מול עדן חסון

שני הזמרים הצליחו להפוך תוך שנים ספורות לשמות החמים במוזיקה הישראלית. לא מפתיע שהשירים של כל אחד מהם נכנסים לנשמה מפני ששניהם מסתמנים כנשמות גדולות כמו הכישרון שלהם. אם הייתם צריכים לבלות עם השירים של אחד מהם על אי בודד, הייתם בוחרים "שתישרף האהבה", "הטעות הכי יפה", "מסיבה בחיפה" וכל השירים של איתי לוי או עם "גדל לי קצת זקן", "שמישהו יעצור אותי", "שקיעות אדומות" ושאר השירים של עדן חסון?

עפרה חזה מול ירדנה ארזי

אחת המלחמות היותר מתוקשרות בשנות השמונים הייתה המלחמה בין מועדוני המעריצים של שתי הזמרות. שתיהן זכו בתארי "זמרת השנה" מספר פעמים, שתיהן ייצגו אותנו באירוויזיון ולשתיהן יש רפרטואר שלם של שירים שעדיין מושמעים ברדיו. אם הייתם צריכים לבחור בין שני הפלייליסטים המעולים שלהן, הייתם בוחרים להקשיב ל"חי", "בית חם", "גבריאל" ושאר הלהיטים של עפרה חזה או ל-"עוד נגיע", "בן אדם", "הביתה" וכל הלהיטים הנוספים של ירדנה ארזי?

תיסלם מול בנזין

שתי להקות רוק מעולות הרעידו את המדינה בתחילת שנות השמונים עם יוצרים שהמשיכו לקריירות מפוארות אחרי הפירוק. הרדיו חיבק, המעריצות התעלפו וההופעות היו מלאות בזכות הלהיטים ברדיו. אם הייתם צריכים לעבור נסיעה ארוכה עם השירים של אחת מהלהקות, הייתם עושים את זה לצלילי "רדיו חזק", "לראות אותה היום", "עוד פגישה" ולהיטים נוספים של להקת תיסלם או שהייתם מקשיבים ל-"חופשי זה לגמרי לבד", "יום שישי", "תני לי סיבה" ושאר הלהיטים של להקת בנזין?

נועה קירל מול נטע ברזילי

מלבד היי טק, הייצוא הכי חם של ישראל בשנים האחרונות לעולם הוא שתי זמרות מוכשרות שמסוגלות לעשות כל מה שהן רוצות. האחת זכתה באירוויזיון ומחזיקה בתואר "הקליפ הישראלי הכי נצפה ביוטיוב" והשנייה משחררת להיט אחרי להיט וזוכה בקמפיין אחרי קמפיין. אם הייתם צריכים להעביר טיסה ארוכה עם שירים של אחת מהן, הייתם עושים את זה לצלילי "טוי", "באסה סבבה", "אפס מאמץ" ולהיטים נוספים של נטע ברזילי או לצלילי "טרילילי טרללה", "פעמון", "יהלומים" ושאר הלהיטים של נועה קירל?

העונה החדשה של "אהבה חדשה" תשודר הערב (ראשון), 21:15, ברשת 13