מירי מסיקה ורן דנקר מפתיעים בדואט לשיר "אף אחת"

צמד הזמרים, שבקרוב יפציעו כשופטים בעונה החדשה של "אקס פקטור" שתבחר את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון, התארחו בהופעת הבכורה של אליה רוסיליו ושיתפו פעולה בביצוע מרגש לשיר "אף אחת"

מירי מסיקה ורן דנקר
מירי מסיקה ורן דנקר | צילום: אור גפן

אליה רוסיליו, מי שכתב כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במדינה בארבע השנים האחרונות ("שני משוגעים", "מי יציל אותנו", "ככה פשוט"), עובר לקדמת הבמה והשיק אתמול הופעת בכורה לפרויקט "המחברת של אליה". הפרויקט, המורכב מעשרה שירים שחצי מהם שר רוסיליו ואת החצי השני שרים עומר אדם, מירי מסיקה רן דנקר, חן אמסלם ורותם כהן, נולד מתוך הצורך של רוסליו לשחרר שירים שמשקפים את עצמו בצורה לא מתפשרת.

במהלך ההופעה, שהתקיימה בזאפה הרצליה אתמול (ראשון) בערב, שר רוסיליו שירים מתוך הפרויקט ושירים שכתב לאחרים. מסיקה, ששרה את השיר "אמא" בפרויקט "המחברת של אליה", עלתה לשיר עם רוסיליו את השיר שנכתב בהשראת הסיפור האמיתי של רוסיליו ואמו. רוסיליו גדל הרחק מאמו שלא יכלה לטפל בו ורק לפני שנתיים השניים חזרו לקשר. אתמול הגיעה האם להופעה והתרגשה עד דמעות מהביצוע לשיר.

צפו בקטע מהביצוע של מירי מסיקה לשיר "אמא"

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-17-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_wkkjdtyl' duration='']

בהופעה התארחו גם רותם כהן ורן דנקר, שעלה לבמה ושר עם מסיקה את "אף אחת". הקהל לא נותר אדיש.

צפו בביצוע של מירי מסיקה ורק דנקר ל"אף אחת" מתוך מופע הבכורה של אליה רוסיליו

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-16-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_o354fd4t' duration='']

הגיעו לפרגן בהופעה: שמעון גרשון ומלי לוי, אורי פפר, עינת שרוף, מיכאלה ברקו ועוד.

תוכלו לקרוא עוד על הפרויקט "המחברת של אליה" ועל חמשת השירים שרוסיליו כתב לאחרים ונכנסו לו ללב כאן

אליה רוסיליו, מירי מסיקה, רותם כהן ורן דנקר
אליה רוסיליו, מירי מסיקה, רותם כהן ורן דנקר | צילום: אור גפן

אליה רוסיליו ורותם כהן
אליה רוסיליו ורותם כהן | צילום: אור גפן

רן דנקר ומירי מסיקה
רן דנקר ומירי מסיקה | צילום: אור גפן