עדן חסון ואלה לי שרים את השיר הגאווה הרשמי לשנת 2021

חודש הגאווה בשיאו ורגע לפני שהמצעד יתקיים בסוף השבוע הבא בתל אביב, משחררים עדן חסון ואלה לי את המנון הגאווה הרשמי לחודש הצבעוני, "שימי פס".

עדן חסון ואלה לי
עדן חסון ואלה לי | צילום: אור דנון

 

עדן חסון ואלה לי, שניים מהכוכבים הגדולים של תעשיית המוזיקה הישראלית, משתפים בפעולה בדואט לכבוד חודש הגאווה. "שימי פס", שנכתב על ידי עדן חסון, דולב רם ופן חזות. השיר ילווה את סדרת אירועי הגאווה לשנת 2021 בהובלת המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו, מחזיק תיק הגאווה בעירייה, חבר מועצת העיר איתי פנקס-ארד, ובשיתוף פעולה עם Dell, חברת המחשוב שלקחה חסות על צילומי הקליפ. השיר חוגג קריאה לחופש, סבלנות ולהעצמה אישית של כל אחת וכל אחד בדיוק כפי שהם.

היוזמה, החיבור וההפקה האמנותית של השיר הם של שמעון שירזי שחתום כמפיק וכמנהל אמנותי על מרבית אירועי הגאווה הגדולים שהתקיימו בישראל בכל הזמנים ועל שורה ארוכה של להיטים, האחרון שבהם "חביב אלבי", המנון הגאווה לשנת 2020. את הקליפ ביים עומר טובי שביים בעבר את הקליפים הגדולים של ליין "האריסה" במצעדי הגאווה בעשור האחרון.

עדן חסון נחשב לאחד מהזמרים המובילים בישראל בארבע השנים האחרונות, כשכמעט כל שיר שהוא משחרר הופך ללהיט ענק. להיטיו הזכורים הם "גדל לי קצת זקן", "שמישהו יעצור אותי" ו-"ילדים כאלה". אלה לי, שזכתה במקום השני בתוכנית "הכוכב הבא" לפני שנתיים, שחררה עד היום שני שירים שכבשו את המדינה: "זוט עני" ו-"מה אתה רוצה". בסיכומי השנה שעברה היא זכתה בתואר "פריצת השנה".

הקשיבו ל"שימי פס", שיר הגאווה הרשמי בביצוע עדן חסון ואלה לי

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-34-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ehglnyho' duration='']

עטיפת הסינגל הרשמי
עטיפת הסינגל הרשמי | צילום: אור דנון