עילי בוטנר מגיב לראשונה לפירוק "ילדי החוץ": "נפרדנו ברוח טובה ובפרגון"

אחרי ההודעה המפתיעה (והמבאסת) על פירוק ההרכב המצליח, עילי בוטנר פרסם סרטון שבו הגיב לדברים, ואמר: "כל אחד מאיתנו ממשיך להגשמת החלום הבא שלו" • עוד סיפר על ההרכב החדש שיקים: "נופיע עם כל השירים מכל השנים ומכל האלבומים - וגם נקליט את השירים החדשים שאני כותב כיום"

עילי בוטנר
עילי בוטנר | צילום: רשת 13

אתמול (ראשון) נפל דבר במוזיקה הישראלית, כשעילי בוטנר וילדי החוץ הכריזו על פירוק ההרכב בתום 13 שנות פעילות משותפת. היום, בוטנר הגיב לראשונה לדברים, ובסרטון קצר שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו הודה על התגובות החמות, סיפר כי הפרידה בינו לבין ילדי החוץ (אוהד שרגאי, אדר גולד ותום גפן) נעשתה ברוח טובה - וגם חשף מעט פרטים על ההרכב החדש שיקים.

וכך אמר בוטנר: "רציתי להגיד לכם תודה ענקית על כל ההודעות המרגשות שאתם שולחים לי מאתמול. הרגתם, הצפתם אותי - שזה משמח מאוד מאוד, וגם מובן. אחרי 13 אנחנו שנה מגיעים לסיום הפרק הזה, ואנחנו מסיימים אותו באהבה גדולה וברוח טובה, בפרגון, במקצועיות, וכל אחד ממשיך לדבר הבא שלו, להגשמת החלום הבא שלו.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"שואלים אותי מאתמול, 'אז מה הולך להיות?'. אני אספר לכם שאנחנו מקימים בימים אלה את ההרכב הבא, וההרכב הזה יופיע עם כל השירים מכל השנים ומכל האלבומים, ומכל שיתופי הפעולה - וגם יקליט את השירים החדשים שאני כותב ממש בימים אלה, אלבום שעתיד לצאת בתחילת 2025. אני מת להשמיע לכם אותו ולשתף אתכם בכל התהליך החדש, אני מאוד מתרגש לקראתו.

"לסיום", סיכם בוטנר, "תודה ענקית על כל הדרך הזאת, על העליות ועל המורדות ועל זה שאתם שם. אני מעריך את זה מאוד ואוהב אתכם מאוד, ונתראה בקרוב".

כאמור, אתמול נודע כי עילי בוטנר וילדי החוץ, מההרכבים המצליחים ביותר של השנים האחרונות, מסיימים את דרכם המשותפת בתום 13 שנים יחד. העיתונאי ערן סוויסה דיווח כי בתום שנת 2024, חברי ההרכב ייפרדו איש איש לדרכו המוזיקלית, וכי בוטנר - מי שעומד מאחורי כתיבת והלחנת רוב השירים של ההרכב - צפוי להקים הרכב חדש, שאודישנים אליו ייפתחו כבר בשבוע הבא.

"זה מרגש, זה גם עצוב, הכול ביחד", אמרה גולד בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, "זה חלק מהעניין של שינוי ולצעוד קדימה. צריך לזכור שהיה פה משהו מאוד גדול, וזכינו כולנו להיות חלק ממנו. ומי שעושה איתנו את הדרך - זאת חלק מהדרך, גם כשהיא נגמרת, ויש גם המון דברים חדשים שהולכים לבוא. יש לנו הרבה סיבות לשמוח ולהיות בהכרת תודה ובהכרת הטוב.

"אל תהיו עצובים", הוסיפה, "גם ככה יש מלא עצבות. בואו נגיד תודה ונשמח על מה שכן היה. זכינו להיות חלק מהפסקול שלכם, של תקופה ממש יפה. הכול נעשה בהדדיות ובאהבה ממש גדולה, תם ולא נשלם. אנחנו עוד נתראה בנסיבות טובות. נשמח יחד ונעשה דברים יחד. תהיו בטוב, תהיו שמחים, אני אוהבת אתכם מאוד. נתראה בדרך של אדר. כן, זה הולך לקרות".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎* Adar Gold‎‏ (@‏‎adargold‎‏)‎‏

תחילת דרכו של ההרכב היא בשנת 2011, אז בוטנר החל לשתף פעולה עם גולד ושרגאי, שהתפרסמו שניהם כשהשתתפו בתוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד". השירים הראשונים של ההרכב זכו להצלחה רבה, ואף הביאו את השלישייה לזכייה בשלל תארים במצעדים של השנה שלאחר מכן. בינואר 2013 יצא אלבום הבכורה, "תם ולא נשלם", שאת כל שיריו כתב והלחין בוטנר. האלבום קיבל בהמשך תואר אלבום זהב.

בדצמבר 2016 הצטרפו להרכב שני זמרים נוספים - תום גפן וגל לוגסי, ובשנה שאחרי יצא אלבומם השני, "בית". זמן לא רב לאחר מכן, לוגסי עזבה את ההרכב, ומאז ועד היום הם נותרו ארבעה. בחודש שעבר הופיעה הרביעייה בהיכל מנורה - וזה מה שחשבנו עליהם.