"עקב נסיבות אישיות של חברי הלהקה": משינה ביטלה סיבוב הופעות

הלהקה, שנמצאת בעיצומו של סיבוב ההופעות שלה, ובין היתר הייתה אמורה להופיע בזאפה גני יהושע, אמפי שוני ובטרמינל בחיפה, הודיעה על ביטולו המיידי. "זו לא הייתה החלטה קלה עבורנו", כתבו בסטורי, "מבטיחים לעדכן ברגע שיהיו לנו תאריכים חדשים"

משינה
משינה | צילום: עמליה זילברשץ בנאי

להקת משינה הודיעה אמש (ראשון) על ביטול סיבוב ההופעות שלה, זאת בשל "נסיבות אישיות של חברי הלהקה". עוד בשנה שעברה ביטלה הלהקה סיבוב הופעות מתוכנן בשל ניתוח שעבר הסולן יובל בנאי, אלא שהפעם חבריה לא הרחיבו על הנסיבות, פרט לאמרם כי זהו "נושא שדורש את מלוא תשומת הלב והטיפול".

הלהקה הייתה אמורה להופיע מספר פעמים במהלך החודש הנוכחי, בין היתר בזאפה פארק גני יהושע, באמפי שוני וכן באשדוד ובחיפה, אלא שעם ההודעה מאמש ההופעות כולן בוטלו. בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם של משינה, נכתב כי "בלב כבד, עלינו להודיע על ביטול סיבוב ההופעות הקרוב של משינה בעקבות נסיבות אישיות של חברי הלהקה, הדורשת את מלוא תשומת הלב והטיפול.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"זו לא הייתה החלטה קלה עבורנו, מכיוון שציפינו מאוד להתאחד אתכם, הקהל המדהים שלנו, שמהווה את מקור הכוח וההשראה שלנו לאורך שנים רבות", הוסיפו עוד. "אנחנו מלאי תקווה שנוכל להיפגש שוב בזמנים אופטימיים יותר, כשהעולם כולו ירגיש קצת יותר זוהר ונוכל לחגוג ביחד את המוזיקה והאהבה שמחברת את כולנו.

"תודה על ההבנה, התמיכה והאהבה במהלך התקופה הזו. אנחנו אסירי תודה לכל אחד ואחת מכם, ומבטיחים לעדכן אתכם ברגע שיהיו לנו תאריכים חדשים לסיבוב ההופעות הזה. עד אז שמרו על עצמכם ואחד על השני. באהבה ובתקווה, משינה".

משינה מבטלת סיבוב הופעות
משינה מבטלת סיבוב הופעות | צילום: אינסטגרם