בריאן מיי עבר אירוע מוחי: "פתאום לא הצלחתי להזיז את היד שלי"

הגיטריסט של להקת קווין חשף כי לפני כשבוע עבר אירועי מוחי, וכתוצאה מכך איבד שליטה על ידו השמאלית: "זה היה מפחיד". הוא טופל, וכעת מצבו טוב: "יש לי גם חדשות טובות - אני יכול לנגן בגיטרה וזה לא מובן מאליו" • וזו הבקשה שלו למעריצים הדואגים

בריאן מיי
בריאן מיי | צילום: shutterstock

בריאן מיי, הגיטריסט של להקת קווין, חשף היום (רביעי) כי לפני מספר ימים עבר אירוע מוחי ואיבד שליטה על ידו השמאלית. עם זאת, מיי בן ה-77 ביקש להרגיע את המעריצים ועדכן כי אחרי שטופל כעת מצבו טוב - והוא אף מסוגל לנגן בגיטרה.

"יש לי חדשות טובות, אני חושב", אמר בסרטון שפרסם בחשבון האינסטגרם ובעמוד היוטיוב שלו, "אני יכול לנגן בגיטרה וזה לא מובן מאליו אחרי אירועי הימים האחרונים. לפני כשבוע עברתי שבץ מינורי. פתאום, בלי התראה מוקדמת, לא הצלחתי להזיז את היד שלי. זה היה מפחיד, אבל קיבלתי טיפול רפואי פנטסטי".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

מיי הסביר כי לא גילה על החדשות בזמן אמת משום שלא רצה שירחמו עליו, והפציר במעריצים להימנע מלשגר אליו איחולי החלמה מהירה: "באמת, אל תעשו את זה. אל תציפו את תיבת ההודעות שלי, אני שונא את זה.

"החדשות הטובות הן שאני מרגיש טוב ואני נח", סיכם הגיטריסט האגדי. "אסור לי לצאת מהבית, לנהוג או לעלות על מטוס. אסור לי להעלות את הדופק ואני צריך לשמור על קצב הלב שלי. אני בסדר".

 

חרף בקשתו של מיי, המעריצים מיהרו לשלוח לו בעיקר אהבה: "אני כל כך שמח לשמוע שהכול בסדר, דאגנו!", כתב אחד, בעוד אחר הוסיף כי "אני שולח לך אנרגיות מרפאות והמון אהבה. דאגנו מאוד אדוני!"; "הרשה לעצמך לנוח ולהתאושש, נתפלל עבורך".

במאי 2020 נפצע מיי בתאונת גינון. בבדיקות שעבר לאחר מכן בבית החולים, נמצא שהוא עבר התקף לב קל, והוא עבר צנתורים בשלושה עורקים.