לינט כובשת את טורקיה רגע לפני עליית "אקס פקטור לאירוויזיון"

הזמרת לינט, אותה תוכלו לראות בקרוב ב"אקס פקטור לאירוויזיון", ממשיכה לככב בטורקיה. מופע פתיחת סיבוב ההופעות שלה בטורקיה נערך השבוע בפני אלפי צופים ובקרוב היא צפויה להגיע לסדרת הופעות בישראל עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב. תכינו את עצמכם לחגיגה טורקית

זמן צפייה: 01:05

הזמרת לינט מעבירה את זמנה בין ישראל וטורקיה כבר יותר מעשרים וחמש שנה וזה לא סוד שהדיווה מגיעה לעונה החדשה של "אקס פקטור לאירוויזיון" במטרה לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון. באמצע שנות ה-90 עברה לינט בת ה-17 לטורקיה ומאז היא הפכה לאחת הזמרות האהובות במדינה. השבוע התקיים בטורקיה מופע גדול של לינט בפני אלפי אנשים, ראשון בסדרת מופעים של הזמרת במדינה. בקרוב תגיע לינט לסדרת הופעות גם בישראל עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, בה היא תמשיך לרגש את הקהל הישראלי בביצועים נדירים ללהיטיה הרבים. לאחרונה חידשה לינט את השיר "חומות חימר" בעברית ובטורקית' כשאת השיר שרה במקור מרגלית צנעני שתשפוט בעונה הקרובה של "אקס פקטור לאירוויזיון" ותעזור לבחור את הנציג הבא לתחרות שתתקקים בתאריך 14 במאי בעיר טורינו שבאיטליה.

הקשיבו לביצוע של לינט ל"חומות חימר" מתוך ההופעה בטורקיה:
[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-188-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_1i2mfxz7' duration='89']

לינט בהופעה בטורקיה
לינט בהופעה בטורקיה | צילום: יחסי ציבור

מה השיר הישראלי שאת הכי אוהבת מהאירוויזיון?
"השיר הישראלי שאני הכי אוהבת הוא 'חי' של עפרה חזה ז"ל. היא היתה ענקית בכל קנה מידה עולמי ומקור לגאווה עבורי תמיד".

את מצליחה מאוד בטורקיה. יש שיר טורקי מהאירוויזיון שאת אוהבת?
"כל השירים מטורקיה לאירוויזיון היו טובים. לרוב טורקיה ממש מצליחה באירוויזיון וחבל שהם כבר לא משתתפים בתחרות. מקווה שבעתיד הם יחזרו לאירוויזיון".

איך מקבלים אותך בטורקיה בתור ישראלית?
"תמיד קיבלו אותי מדהים כאן. אני בהחלט מרגישה שגרירה ומגשרת בין המדינות עם המוזיקה שתמיד מנצחת הכל".

מה את רוצה לספר על המסע של ב"אקס פקטור לאירוויזיון"?
"אני שמחה לקחת חלק במסע הזה ואני בטוחה שנחלוק רגעים של מוזיקה טובה לצד החלום שלי לייצג את ישראל באירוויזיון. השקעתי את כל כולי בתוכנית השנה אז יש לכם למה לצפות".

לינט בהופעה בטורקיה
לינט בהופעה בטורקיה | צילום: יחסי ציבור

זו לא הפעם הראשונה שלינט מנסה לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון. בשנת 1993 השתתפה הזמרת הצעירה בקדם אירוויזיון עם השיר "אני אנא". השיר הגיע למקום ה-10. באותה שנה זכתה שרהל'ה שרון לייצג את ישראל באירוויזיון עם השיר "שירו" שהגיע למקום הלפני אחרון.

"אקס פקטור לאירוויזיון" תשודר ברשת 13 בקרוב.
תחרות האירוויזיון תשודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.