טיילור סוויפט הכריזה על תמיכה בקמלה האריס: "מנהיגה מוכשרת ויציבה"

מיד בתום העימות הנשיאותי, כוכבת הפופ הגדולה בעולם הודיעה כי בכוונתה להצביע למועמדת הדמוקרטית: "קמלה נלחמת למען הזכויות והגורמים שאני מאמינה שצריך לוחם שייאבק למענם", כתבה סוויפט למעריציה • טראמפ עקץ: "היא תמיד תומכת בדמוקרטים וסביר להניח שהיא תשלם על כך מחיר במכירות"

טיילור סוויפט, קמלה האריס
טיילור סוויפט, קמלה האריס | צילום: שאטרסטוק, רויטרס

עכשיו זה רשמי: הזמרת טיילור סוויפט הכריזה הלילה (רביעי) על תמיכתה בקמלה האריס בבחירות לנשיאות ארצות הברית, זאת זמן קצר לאחר שהסתיים העימות הנשיאותי בין האריס לדונלד טראמפ. סוויפט היא ללא ספק כוכבת הפופ הגדולה ביותר כיום וכוח ההשפעה שלה עצום עד לאין שיעור, כך שדבריה עשויים להשפיע על רבים ממעריציה שיצביעו בעקבותיה להאריס גם כן - ולא בכדי בעבר דווח כי ג'ו ביידן ינסה לגייס את סוויפט לקמפיין שלו עבור קולות הצעירים.

וכך כתבה סוויפט בפוסט שפרסמה ל-283 מיליון עוקביה באינסטגרם: "כמו רבים מכם, צפיתי בעימות הלילה. אם עדיין לא עשיתם זאת, עכשיו זה זמן מצוין לעשות את המחקר שלכם על הסוגיות שעומדות על הפרק ועל העמדות שהמועמדים הללו נוקטים בנושאים החשובים לכם ביותר. כבוחרת, אני מקפידה לצפות ולקרוא כל מה שאני יכולה על המדיניות והתוכניות המוצעות שלהם עבור המדינה הזאת".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בשלב זה, התייחסה סוויפט לאותן תמונות שנוצרו בעזרת הבינה המלאכותית והופצו ברשת, שבהן היא נראית כתומכת בטראמפ: "לאחרונה נודע לי שדמות AI 'שלי' תומכת בטראמפ ופורסמה באתר שלו. זה ממש העלה את הפחדים שלי סביב AI ואת הסכנות בהפצת מידע מוטעה. זה הביא אותי למסקנה שאני צריכה להיות מאוד שקופה לגבי התוכניות האמיתיות שלי לבחירות האלה בתור בוחרת. הדרך הפשוטה ביותר להילחם במידע כוזב היא עם האמת.

"אני אצביע עבור קמלה האריס וטים וולץ בבחירות לנשיאות 2024", הבהירה הזמרת, "אני מצביעה לה כי היא נלחמת למען הזכויות והגורמים שאני מאמינה שצריך לוחם שייאבק למענם. אני חושבת שהיא מנהיגה מוכשרת ויציבה, ואני מאמינה שנוכל להשיג כל כך הרבה יותר במדינה הזו אם נהיה מונהגים על ידי רוגע ולא כאוס. כל כך התלהבתי והתרשמתי מהבחירה שלה בטים וולץ שתומך בזכויות להט"ב, בהפריה חוץ גופית ובזכותה של אישה על הגוף שלה במשך עשרות שנים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Swift‎‏ (@‏‎taylorswift‎‏)‎‏

"עשיתי מחקר ועשיתי את הבחירה שלי. המחקר שלכם הוא כולו שלכם, והבחירה היא שלכם. אני גם רוצה לומר, במיוחד לבוחרים בפעם הראשונה: זכרו שכדי להצביע, עליכם להיות רשומים. אני גם מוצאת שזה קל יותר להצביע מוקדם. אוסיף קישורים להרשמה ותאריכי הצבעה מוקדמים ומידע נוסף בסטורי שלי".

את הפוסט חתמה הזמרת במשפט: "באהבה ובתקווה, טיילור סוויפט - אישה עם חתולים וללא ילדים", כמעין עקיצה לכינוי שבו השתמש ג'יי.די ואנס, מועמדו של טראמפ לתפקיד סגן הנשיא, כשללגלג על האריס בעבר.

קמלה האריס ודונלד טראמפ - עימות בחירות נשיאות ארה"ב 2024
קמלה האריס ודונלד טראמפ - עימות בחירות נשיאות ארה"ב 2024 | צילום: רויטרס

טראמפ מצידו לא נותר חייב, וזמן קצר לאחר פרסום הפוסט של סוויפט, התראיין לרשת FOX ואמר: "אני לא מעריץ של טיילור סוויפט, אבל היא אדם ליברלי ונראה שהיא תמיד תומכת בדמוקרטים וסביר להניח שהיא תשלם על כך מחיר בשוק (המכירות)".

הנשיא לשעבר לא עצר כאן, ובמעין עקיצה-משונה, שיבח בריאיון את בריטני מהומס, אשתו של פטריק מהומס - הקוורטרבק בקבוצה של טראוויס קלסי, בן הזוג של סוויפט. השתיים נעשו לחברות קרובות כשטיילור החלה לצאת עם טראוויס - אולם לאחרונה נפוצו שמועות כי היחסים ביניהן עלו על שרטון ברקע העובדה שמהומס היא תומכת טראמפ.

"אני מחבב את גברת מהומס הרבה יותר", אמר טראמפ בריאיון, "היא מעריצה גדולה של MAGA והיא הרבה יותר טובה מטיילור סוויפט. היא אשתו של הקווטרבק המצוין, הוא באמת מצוין ואני חושב שהיא נהדרת".