גבר הכה אישה בקהל - הזמר עצר את ההופעה: "פחדן, תסתלק מכאן!"

זמר הקאנטרי האמריקאי וזוכה העונה העשירית של "אמריקן איידול", סקוטי מק'קרירי, עצר הופעה שלו בקולורדו, לאחר שראה בקהל גבר שלכאורה תקף אישה. "היי, מה אתה עושה?", שאל אותו לעיני הקהל, "זה ממש לא מקובל". המאבטחים הוציאו אותו מהמקום

סקוטי מק'קרירי
סקוטי מק'קרירי | צילום: Shutterstock

שמו של זמר הקאנטרי האמריקאי וזוכה העונה העשירית של "אמריקן איידול", סקוטי מק'קרירי, אולי לא מוכר יותר מדי לישראלים - אבל מדובר בזמר מצליח ואהוב במיוחד, שהשנה - עם שחרור אלבום הבכורה שלו Clear As Day - עשה היסטוריה כשהיה לזמר הצעיר ביותר אי-פעם שהגיע לצמרת מצעד בילבורד בשבוע הראשון שלאחר השקתו.

השבוע, מק'קרירי תפס את כותרות אתרי הבידור לאחר שעצר הופעה בקולורדו כשראה בקהל גבר מכה אישה. בתיעוד מהרגע נראה הזמר עוצר באמצע ביצוע לשיר "It Matters to Her", ואומר: "היי, היי, היי, ממש כאן, זו גברת שהרגע פגעת בה, אדוני". המוזיקה ברקע הופסקה, והזמר הצביע על התוקף לכאורה: "מי בדיוק הכה את הגברת? משטרה, אבטחה, היא בסדר?".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

לאחר מכן, מק'קרירי פנה לפוגע ואמר לו: "תסתלק מכאן, לעזאזל... על הארץ הירוקה של אלוהים, בהופעה של סקוטי מק'קרירי? מה אתה עושה?". במשך דקות המתינו כולם עד שהמאבטחים נכנסו לתוך הקהל במטרה לפנות את הגבר מהמקום. "תודיעו לשוטר מי מכה את הגברת כי זה ממש לא מקובל", ביקש הזמר.

מק'קרירי לא עצר כאן, ואחרי ששאל את הנוכחים אם כולם בסדר, אמר: "זו ההגדרה של פחדן, להכות גברת. תסתלק מכאן, בן אדם". בשלב זה לא ידוע אם אותו בחור נעצר. בהפקת המופע אישרו את פרטי התקרית ומסרו כי "האירוע בחקירה, לא נוכל להגיב יותר". צפו:

תקרית דומה אירעה בשנה שעברה בהופעה של הזמרת זוכת הגראמי מוניקה, שקפצה מהבמה באמצע הופעה משום שראתה בקהל גבר מכה אישה. רגע אחרי שהחלה לשיר את אחד משיריה, היא שמה לב כי אחד מהנוכחים בקהל מכה אישה שעמדה לצידו, ואז זמרת ה-R&B עצרה הכול, אמרה במיקרופון "אל תרביץ לה ככה!" - וזינקה מהבמה לכיוון השניים.

בריאיון ל"Hollywood reporter", סיפרה מוניקה כי מיד כשראתה את המריבה היא ניסתה למשוך את תשומת הלב של האבטחה, אך משלא הצליחה לעשות זאת - החליטה לקפוץ לתוך הקהל ולהתערב. "עשיתי את כל מה שיכולתי אחרי שראיתי אותו מכה אותה בכדי למנוע ממנו להכות אותה שוב", הסבירה. "זה היה מאור מטרגר עבורי לראות אישה מותקפת על ידי גבר, אבל אני מודה לאל שהצלחנו למנוע הסלמה של המצב ושכולם חזרו הביתה בשלום".