עלתה לבמה בהופעה של המוזיקאי האהוב עליה - ונעצרה: "שכחה שהיא מבוקשת"

הראפר מקלמור אירח בהופעה בסלובקיה מעריצה נרגשת לביצוע אחד משיריו. באופן מקרי, אדם בקהל זיהה אותה כמבוקשת - אחרי שנתקל בפניה באתר מבוקשים שנמלטו מהחוק - ומיד הסב את תשומת ליבם של השוטרים במקום. אלו עצרו אותה במיידי

מקלמור
הרפאר מקלמור | צילום: shutterstock

אחרי הדעות האנטי-ישראליות שהשמיע לאחרונה על רקע מלחמת חרבות ברזל, הראפר מקלמור הוא הכי cancelled מבחינתנו - אבל ממה שקרה בהופעה שלו לאחרונה לא יכולנו להתעלם: בסוף השבוע שעבר הופיע הראפר בפסטיבל שהתקיים בברטיסלבה בירת סלובקיה, ובשלב מסוים העלה לבמה מעריצה בת 24 בשם סמנת'ה, שתבצע איתו את השיר Downtown. עד כאן עסקים כרגיל - אבל בעצם ממש לא.

מסתבר כי הבחורה הזו מבוקשת מזה כמה שנים על ידי משטרת סלובקיה, לאחר שבשנת 2019 פרצה למגרש כדורגל במהלך משחק כשהיא חשופת חזה. על פי הדיווחים, באותה העת המבוקשת העבירה סוף שבוע בכלא וספגה קנס בסך 800 יורו - אך היא מעולם לא שילמה אותו, וזו הסיבה בגינה היא עדיין מבוקשת.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

ובחזרה לפסטיבל: אחד המבקרים במקום זיהה את סמנת'ה כמבוקשת, לאחר שרגע לפני כן נתקל בפניה באתר המיועד למבוקשים שנמלטו מהחוק. אותו שומרוני טוב מיהר לדווח לשוטרים במקום - ואלו מיהרו אל מאחורי הקלעים, המתינו לתום הביצוע של סמנת'ה עם מקלמור וכשירדה מהבמה עצרו אותה במיידי.

המשטרה הסלובקית פרסמה את הסיפור המלא בדף הפייסבוק שלה, וכתבה כי "המעריצה הנפעמת שכחה שהיא מבוקשת... היא הנציחה את החוויה והתפארה בה - וזה לא חמק מתשומת ליבו של אזרח שומר חוק. הוא זיהה אותה ונזכר שזה עתה ראה אותה באתר מבוקשים, והודיע למשטרה מיד".