הפרויקט של רביבו הכריזו על סיבוב הופעות - לצד אווטאר בדמותו של זוהר ארגוב

חברי הפרויקט השיקו הופעה חדשנית שטרם נראתה כמותה בארץ, במסגרתה הם יופיעו על הבמה יחד עם דמותו של זוהר ארגוב - שהלך לעולמו לפני 37 שנים • "רמת ההתרגשות בשיאה - מצפה לקהל הצופים חוויה מטורפת" | כל הפרטים

זמן צפייה: 00:21

בשנה שעברה המפיק וכותב הלהיטים רון ביטון נישא לבחירת ליבו בחתונה מתוקשרת אליה הגיעו מיטב זמרי ארצנו, במה שאתם אולי זוכרים בתור "החתונה שבה זוהר ארגוב הופיע על הבמה בדמות AI". פאסט-פורווד שנה קדימה, הרגע הזה הוביל את היזמים שיצרו את דמותו של ארגוב להוציא לפועל סיבוב הופעות שלם - עם דמותו של הזמר המנוח, אשר הלך  לעולמו לפני 37 שנים.

משרדי "לאן", B.Y  הפקות, Session 42 והפרויקט של רביבו הכריזו הבוקר (שלישי) על המופע החדש שטרם נראה כמותו בארץ, במסגרתו חברי הפרויקט של רביבו יופיעו לצד דמות האווטאר של ארגוב, שנוצרה בעזרת טכנולוגיה חדשנית המשלבת בינה מלאכותית ומידול קולי וחזותי. סיבוב ההופעות ייפתח ב-27 באוקטובר, ויתקיים בהאנגר 11 בתל אביב.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

במסיבת עיתונאים שכינסו היום, הסבירו המפיקים כי הטכנולוגיה החדשנית שבה נבנה המודל הויזואלי והקולי של ארגוב, אפשרה לבמאי המופע זוהר רבינוביץ' וצוות היוצרים ליצור מופע חדש עם שירים שהאווטאר יבצע בפעם הראשונה על במה, לצד להיטיו הנצחיים של ארגוב כמו "הפרח בגני" ו-"אלינור" בעיבודים חדשים.

האווטאר נוצר בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, בתהליך טכנולוגי מורכב המשלב מידול קולי וויזואלי שמשחזר באופן מדויק את תנועות גופו והבעות פניו. הטכנולוגיה הוויזואלית נוצרה על ידי B.Y הפקות, וחברת Session42 יצרה את המודל הקולי. זו הפעם הראשונה בישראל שבה נעשה שימוש בטכנולוגיית AI להפקה מוזיקלית חיה.

זוהר ארגוב, AI
זוהר ארגוב, AI | צילום: יח"צ
זוהר ארגוב AI
זוהר ארגוב AI | צילום: באדיבות ראובני מוזיקה ומשפחת ארגוב

"רמת ההתרגשות לקראת המופע בשיאה", אמר זוהר רבינוביץ', סמנכ"ל תוכן Y.B הפקות, יזם ובמאי המופע. "מדובר בדור חדש של מופעים: לאחר שנים של עשייה ופיתוח, אנחנו יוצרים מציאות רבודה בימתית בה יופיעו אווטאר וירטואלי לצד אמנים חיים - יחד לייב על הבמה. הפרויקט של רביבו מבצעים בשנים האחרונות את השירים של זוהר ארגוב יותר מכל אמן אחר, ולכן אני מרגיש שהחיבור הזה מושלם. מצפה לקהל הצופים במופע חוויה מטורפת".

יקיר חג'ג', מנהל הפרויקט של רביבו, הוסיף כי "אחרי שנים שהפרויקט שר ומבצע את הרפרטואר של זוהר בכל בימות ישראל, עם מעל עשור של פעילות מוצלחת במהלכה נתנו למוזיקה הישראלית הישנה והטובה מקום של כבוד, הגיע החיבור הטבעי והחדשני של ארגוב, אגדת הזמר הים תיכוני, והפרויקט של רביבו במופע משותף".

לכרטיסים לחצו כאן