הזמרת נפצעה בחזרות - וביטלה את הופעתה בטקס רגע לפני: "עברתי תאונה קשה"

נורמני הייתה אמורה לקחת חלק בהופעה גדולה בטקס פרסי ה-BET, לצד ניקי מינאז' וקווין לטיפה. אלא, שבמהלך החזרות היא נפצעה והרופאים הורו לה לנוח: "לא אופיע - אני צריכה להתמקד בהחלמה" • עוד בטקס: וויל סמית' חזר לבמה ואשר קיבל פרס מפעל חיים

נורמני
נורמני | צילום: אינסטגרם

בתיאטרון "Peacock" שבלוס אנג'לס התקיים הלילה (שני) טקס פרסי ה-BET, שבו מוענקים פרסים למוזיקאים, שחקנים, ספורטאים ובדרנים אפרו-אמריקאים, על הישגים יוצאי דופן בתעשייה. כיאה לכל טקס פרסים באשר הוא, גם הליינאפ של הב-BET הלילה הורכב ברובו מהופעות של אמנים כאלה ואחרים, כשאחת מהן כללה הופעה משותפת של קווין לטיפה, קארדי בי, אייס ספייס והזמרת נורמני.

ואולם, במהלך החזרות להופעה, נורמני נפצעה ובשל כך נבצר ממנה לעלות על הבמה. "אני מתוסכלת ומאוכזבת יותר ממה שתאמינו לי", כתבה הזמרת בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "במהלך החזרות ל-BET עברתי תאונה ממש קשה ונפצעתי. בדרך כלל, אני יכולה להצליח בכל הנסיבות, אבל לצערי, בשל הנחיית הרופא שלי - אני פשוט לא מסוגלת לגרום לביצועים האלה לקרות".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

נורמני ("Dancing with a Stranger", "Love Lies", יוצאת להקת פיפת' הרמוני), פרסמה תמונה שלה עם קביים, כשהברך שלה חבושה. "רציתי נואשות לתת לכם את המיטב על הבמה, אבל הופעה תעכב את הריפוי שלי", המשיכה. "עברתי את התהליך שלי ואני עושה כמיטב יכולתי כדי להבין את הרגשות שלי לגבי זה. אני הרוסה ושונאת להרגיש כאילו שאני מאכזבת, אבל אני צריכה להתמקד בהחלמה שלי בזמן הזה".

נורמני
נורמני | צילום: רויטרס

ומה עוד קרה בטקס? השחקן וויל סמית' השיק את שירו החדש, "Dance in Your Darkest Moments", בביצוע חי על הבמה - עם פתיח שנשמע כמו אזכור לתקופה הקשה שאחרי תקרית הסטירה הידועה לשמצה, בטקס האוסקר ה-94. "אני לא יודע מי צריך לשמוע את זה עכשיו, אבל מה שלא קורה בחיים שלך עכשיו - אני כאן כדי להגיד לך, אתה יכול להצליח", אמר סמית' בפתח הביצוע.

זו אחת ההופעות הראשונות של סמית' בטקס פרסים מאז שסטר לכריס רוק באוסקר 2022, והורחק מהאירוע היוקרתי לעשור עם כתם על הקריירה הענפה שלו. בטקס ה-BET, סמית' התקבל בזרועות פתוחות ובתום ההופעה שלו זכה למחיאות כפיים סוערות.

וגם זה קרה: הזמר אשר קיבל פרס מפעל חיים, ולאורך 16 דקות מיטב אמנים (בהם צ'יילדיש גמבינו וקיקי פאלמר) ביצעו מחרוזת ארוכה משיריו, כשהוא יושב בקהל מרוגש. "בהחלט לא היה קל להגיע לכאן, אבל זה היה שווה את זה", אמר אשר כשקיבל את הפרס. "פרס מפעל חיים זה... אני לא יודע, בן אדם, האם מוקדם מדי בשבילי לקבל את זה? אני עדיין אוהב את השיט הזה כמו שאהבתי כשהייתי בן שמונה".

אשר מקבל פרס מפעל חיים בטקס פרסי ה-BET, 2024
אשר מקבל פרס מפעל חיים בטקס פרסי ה-BET, 2024 | צילום: רויטרס