עכשיו זה רשמי: להקת אואזיס מתאחדת אחרי 15 שנה

אחרי הטיזרים והשמועות שחירפנו את המעריצים, הלהקה הבריטית הכריזה רשמית על האיחוד המצופה עם 14 הופעות, בבריטניה ובאירלנד • "ההמתנה הגדולה נגמרה", מסרה הלהקה, "בואו לראות - זה לא ישודר בטלוויזיה" • מכירת הכרטיסים תיפתח בשבת

זמן צפייה: 04:03

אחרי 15 שנה - ובתום ימים של שמועות וטיזרים מסתוריים שהטריפו את המעריצים - להקת "אואזיס" מתאחדת, כך הכריזו הבוקר (שלישי) מייסדיה, האחים ליאם ונואל גלאגר. בכך, הותירו השניים שנים של סכסוך מאחוריהם, כשעל פי דיווחים ב"סאן" הם יקבלו עבור האיחוד ההיסטורי סכום של 50 מיליון פאונד (כ-242 מיליון שקלים).

בניגוד לשמועות המוקדמות לפיהן הלהקה תופיע 10 פעמים באצטדיון וומבלי שבלונדון, מדובר יהיה ברצף של 14 הופעות בבריטניה ובאירלנד, שייערכו בקיץ 2025 - עם היתכנות להופעות נוספות במדינות אחרות, בשלב מאוחר יותר.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בהודעה שפרסמה הלהקה נכתב כי "הרובים השתתקו. הכוכבים הסתדרו בשורה. ההמתנה הגדולה נגמרה. בואו לראות. זה לא ישודר בטלוויזיה". סיבוב ההופעות ייפתח ב-4 ביולי 2025 בקרדיף וייחתם בדבלין ב-17 באוגוסט. בין היתר, תופיע הלהקה במנצ'סטר, דבלין, אדינבורו וגם באצטדיון וומבלי. מכירת הכרטיסים תיפתח בשבת בשעה 11:00 שעון ישראל.

השמועות על האיחוד האפשרי (שאגב, הזניקו את נתוני ההאזנה לקטלוג הלהקה ב-160 אחוזים בפלטפורמות השונות) החלו כבר בסוף השבוע, ולפיהן, כאמור, האחים יופיעו 10 פעמים באצטדיון וומבלי. השניים תידלקו את השמועות, כשכל אחד מהם פרסם ב-X סרטון קצר המציג את התאריך 27.08 והשעה 8 בבוקר (שעון בריטניה) - במה שהיווה רמז למועד שבו יכריזו על האיחוד. מלבד זאת, ביום ראשון הופיע ליאם בפסטיבל והקדיש את השיר Half The World Away לאחיו, אליו אמר כי הוא "כותב השירים הגדול בהיסטוריה".

אואזיס התפרקה רשמית ב-2009 בתום 18 שנות פעילות, לאחר שנואל עזב את הלהקה וכל אחד מהאחים פנה לקריירת סולו. באפריל האחרון, "אואזיס" הייתה מועמדת להיכנס להיכל התהילה של הרוקנ'רול, אך לבסוף לא נבחרה. ביוני האחרון, ליאם יצא לסיבוב הופעות לרגל יום השנה ה-30 לאלבום הבכורה של הלהקה, "Definitely Maybe".