עם חברי ההרכב המקוריים: להקת הרוק כרמלה גרוס ואגנר מתאחדת למופע חגיגי

ערן צור, אבשלום כספי, אורי פרוסט ואורי בלק יעלו על במת מועדון הבארבי בתל אביב ב-5 בדצמבר • האיחוד החגיגי יתקיים לרגל הוצאת מהדורה מחודשת ומורחבת של אלבום הבכורה של הלהקה, "פרח שחור", שיראה או על גבי ויניל כפול • כל הפרטים

כרמלה גרוס ואגנר
כרמלה גרוס ואגנר | צילום: רזי, עומר כלב

להקת הרוק של הניינטיז כרמלה גרוס ואגנר הכריזה הבוקר (ראשון) על מופע איחוד חגיגי עם חברי ההרכב המקוריים - ערן צור, אבשלום כספי, אורי פרוסט ואורי בלק. המופע יתקיים ב-5 בדצמבר במועדון הבארבי בתל אביב, זאת לרגל הוצאת מהדורה מחודשת ומורחבת של אלבום הבכורה של הלהקה, "פרח שחור", שיראה או על גבי ויניל כפול.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

האלבום, הראשון מבין השניים שהוציאה הלהקה לאורך השנים, שוחרר לראשונה ב-1991 בהפקתם המוזיקלית של חברי ההרכב יחד עם קורין אלאל וברי סחרוף. מיד עם צאתו, "פרח שחור" מיצב את "כרמלה גרוס ואגנר" כאחת מלהקות הרוק פורצות הדרך של שנות ה-90, כשבין השירים שנכללו בו ניתן למצוא את "פרפרי תעתוע", "תמונה אימפרסיוניסטית", "עלבון", "בגן שלך", וכן את הלהיטים "כרמלה גרוס ואנגר" ו"פרח שחור".

לאחר שיצא האלבום לפני 32 שנים, פרש פרוסט מהלהקה והוחלף בדרור אורגד - שזמן קצר לאחר מכן עזב בעצמו והוחלף ברם אוריון וירונה כספי. חברי ההרכב המקורי התאחדו עוד ב-2001 לשתי הופעות, ועשור לאחר מכן התאחדו בשנית למופע הפתיחה להופעתה של להקת אינטרפול בתל אביב. בפברואר 2012, כרמלה גרוס ואגנר התאחדה פעם נוספת - לארבע הופעות.