המכנסיים נקרעו באמצע ההופעה - והזמרת לא הורשתה לחזור לבמה

הראפרית איגי אזליה עלתה לבמה בריאד, אלא שבשיא ההופעה ובעודה רוקדת - נוצר לה קרע במכנס העור. לדבריה, למרות שהיא החליפה לבגד אחר - הרשויות אסרו עליה לחזור לבמה ולסיים את הערב: "ערב הסעודית זה כנראה המקום הגרוע ביותר לקרוע בו את המכנסיים", כתבה בפוסט שכבר הספיקה למחוק • אז מה בדיוק קרה שם?

איגי אזליה
איגי אזליה | צילום: shutterstock

הופעתה של הראפרית איגי אזליה בערב הסעודית הופסקה בשל תקלת מלתחה. לא, אזליה לא הורדה מהבמה משום שלבשה טופ שיצא מהאופנה או שמלה שלא החמיאה לה, אלא מפני שמכנסי הלטקס שלבשה למופע נקרעו באמצע הערב - וזה, לדבריה, הרגיז מאוד את הסעודים.

תחילת הסיפור ביום שישי, אז הופיעה הראפרית בת ה-33 באירוע "Gamers8", שמתקיים בימים אלו בריאד שבערב הסעודית. בשיא ההופעה המכנסיים שלה נקרעו, ולמרות שהיא ירדה להחליף לתלבושת אחרת - אזליה טוענת כי לא הורשתה לחזור אל הבמה.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"ערב הסעודית זה כנראה המקום הגרוע ביותר לקרוע בו את המכנסיים", תקפה הזמרת בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שבו טענה כי "למרבה הצער, לא הורשתי לסיים את ההופעה".

הפוסט הספציפי הזה כבר הספיק להימחק, אולם בפוסט שהעלתה מאוחר יותר ל-X היא נשמעה מעט יותר מפויסת: "תודה לכם ערב הסעודית. אני כל כך מצטערת שלא נתנו לי לסיים את ההופעה שלי. כולנו רצינו להמשיך אבל הרשויות לא הרשו לי בגלל המכנסיים שלי".

לתחושותיה, ייתכן כי המשפט שאמרה באמצע ההופעה לפיו "זה עולם של נשים", כנראה הביא את הרשויות לקצה. "אני בסדר, פשוט לא רציתי שהמעריצים יהיו עצובים או שיכעסו על מארגני המופע כי זה לא היה בשליטתם", ציינה. "זה לא מה שהתכוונתי שיקרה בהופעה - אבל זה זיכרון שיישאר לי לנצח. זה הראה לי עד כמה אנשים יכולים להיות אדיבים, אוהבים ותומכים בזמן שאתם חווים רגע כזה מביך".