27 שנים אחרי - חקירת רצח טופאק שאקור מתחדשת: המשטרה פשטה על בית בנבדה

נסיבות מותו של הראפר הגדול ביותר בכל הזמנים עדיין בגדר תעלומה: כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי משטרת לאס וגאס ביצעה חיפוש בבית בעיר הנדרסון, שם ככל הנראה ראיות הקשורות לפרשה שטרם פוענחה • המשטרה אישרה את הדיווחים אך לא מסרה פרטים נוספים

טופאק שאקור
טופאק שאקור | צילום: רויטרס

27 שנים לאחר שהראפר טופאק שאקור נורה למוות, משטרת לאס וגאס פשטה הלילה (רביעי) על בית בנבדה, שם ככל הנראה ישנן ראיות הקשורות לפרשה שטרם פוענחה. על פי הדיווחים, הבית ממוקם בעיר הנדרסון, מרחק של כמה קילומטרים מהאזור שבו נורה שאקור. המשטרה אישרה את הדיווח, אולם בשלב זה טרם נמסרו פרטים נוספים.

טופאק, שעד היום נחשב בעיני רבים לראפר הגדול ביותר בכל הזמנים, נורה למוות בקרב יריות בספטמבר 1996, בלאס וגאס. בן 25 היה במותו. חרף השנים שחלפו, נסיבות מותו עדיין אינן ברורות לחלוטין. הפרשה נחקרה על ידי הרשויות הפדרליות הן בווגאס והן בלוס אנג'לס, אולם איש מעולם לא נעצר. בנבדה אין חוק התיישנות לתיקי רצח, כך שהחקירה עדיין נמשכת מזה כמעט שלושה עשורים - אם כי היו תקופות שהיא הושהתה.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בחודש שעבר קיבל שאקור כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. מי שייצגה את המשפחה בטקס היא האחות סקאיווה, שקיבלה את הכוכב בשמו של אחיה המנוח. "עמוק בפנים טופאק ידע שמחכה לו עתיד גדול מאוד", אמרה בנאום שנשאה בטקס. "אני גאה מאוד להיות כאן היום. כאחות קטנה הייתה לי הזכות לראות את גדולתו מתגלה".

עוד סיפרה אחותו בטקס כי "כבר מהפעם הראשונה שבה הוא עלה על בימת התיאטרון בגיל 13 - לפני שמישהו בכלל זיהה את שמו - הוא חלם לקבל כוכב כאן בשדרה. היום אנחנו מכבדים את העבודה והתשוקה שהוא השקיע בהגשמת חלומותיו. הכוכב השמימי שלו יזרח קצת יותר בבהירות היום. הוא גרם לכולנו להיות גאים מאוד".