להקת אבבא חוזרת והפעם זה סופי!

חמש שנים אחרי שהודיעו לראשונה על חידוש הפעילות לטובת שני שירים חדשים ואחרי לא מעט דחיות, חברי הלהקה מתכננים לחשוף בעוד שלושה ימים את הקאמבק שלהם. וגם: איזה שיר של להקת אבבא אתם הכי אוהבים? ענו על הסקר

אבבא
אבבא | צילום: יח"צ

אבבא, להקת הפופ השבדית האגדית, עדכנה שבתאריך 2.9 תצא הודעה שתכריז על חזרתה של הלהקה לפעילות. השמועות רצות ללא הרף, החל מקיום סיבוב הופעות עולמי ועד לשחרור אלבום חדש, אבל ממעט הפרטים שידועים כרגע לא בטוח שחברי הלהקה, שלא הופיעו ביחד קרוב לארבעים שנה, יחזרו לסיבוב הופעות. ככל הנראה יהיה איחוד חד פעמי של הלהקה בבריטניה והכוונה לסיבוב הופעות שכולל הולגרמות של חברי הלהקה בצעירותם.

יחד עם זאת, חברי הלקה, הכוללת את בני אנדרסון, ביורן אולבאוס, אנייטה פלטסקוג ואנני-פריד לינסטד, סיפרו שהם מתכננים לשחרר שני שירים חדשים אבל נכון לעכשיו מתוכננים לצאת חמישה שירים חדשים. לא ברור אם השירים האלה נכתבו והוקלטו בעבר או שמדובר בשירים חדשים, אבל אנחנו מצפים בכליון עיניים לשמוע חומרים חדשים.


כזכור, לפני כחודשיים הפכה להקת אבבא לראשונה שאלבום שלה שוהה במצעד הבריטי מעל אלף שבועות (תוכלו לקרוא על זה כאן). האלבום "GOLD", אלבום האוסף של הלהקה שיצא בשנת 1992, הוכרז כאלבום השני הכי נמכר בבריטניה בכל הזמנים, עם מכירות של יותר מ-5.6 מיליון עותקים (18 פעמים פלטינה).

להקת אבבא נוסדה בשנת 1972. בשנת 1973 עשו חברי הלהקה ניסיון ראשון להגיע לאירוויזיון עם השיר "רינג רינג" בקדם האירוויזיון השבדי, ושנה לאחר מכן הם הצליחו להגיע לתחרות עם השיר "ווטרלו" שזכה במקום הראשון ופרץ את הדרך להצלחה בינלאומית אדירה עם מכירות של למעלה מ-300 מיליון עותקים בעולם. להיטיה הגדולים של הלהקה כוללים את "Dancing queen", "Take a chance on me", "The winner takes it all" ואת "Super truper". הלהקה התפרקה בשנת 1983 אחרי ששני הזוגות בלהקה התגרשו.

אבבא
אבבא | צילום: יח''צ