כוכבת האירוויזיון לשעבר מגיעה לישראל עם מופע מחווה לויטני יוסטון

גלניס גרייס, שייצגה את הולנד באירוויזיון 2005, מגיעה לישראל עם מופע מחווה מיוחדת לויטני יוסטון. בראיון לרשת 13 סיפרה על מקורות ההשראה שלה ומה דעתה על נועה קירל

גלניס גרייס
גלניס גרייס | צילום: G Note B.v

איך זה היה להיכנס לנעליה של ויטני יוסטון?
"אני לא נכנסת לנעליה של ויטני יוסטון, אני יכולה לשיר את השירים שלה בדרכי ולהפוך אותם לשלי בתקווה שהקהל יאהב את זה".

איפה היית כששמעת שויטני יוסטון הלכה לעולמה?
"באותו זמן הייתי במלון. צפיתי בטלוויזיה ובאותו רגע קיבלתי טלפון מהקולגה שלי. היא שאלה אותי אם שמעתי את החדשות על ויטני ואמרתי שכן ושאני צופה בזה עכשיו בזמן שאנחנו מדברים. היא ניחמה אותי כי היא ידעה כמה ויטני חשובה לי. הייתי בהלם אבל גם חשבתי שבכל מקום שהיא נמצאת עכשיו, היא בשלווה".

מהו השיר האהוב עלייך של ויטני?
"אין לי שיר אהוב אישי כי אני אוהבת כל שיר שהיא שרה, ויש כל כך הרבה. יש שיר אחד באלבום שלה The Preachers wife והוא נקרא "I Love the Lord". ויטני גדלה עם הכנסייה והדרך שבה היא שרה את השיר הזה היא משהו אחר. אין עוד אמן שעומד באותה רמה של ויטני לדעתי. מריה קארי ואלישיה קיז היו אמניות שנתנו לי השראה בקריירה שלי אבל ויטני לנצח תהיה האמנית מספר אחת שלי".

שמעתם על זמרת ישראלית נועה קירל והשיר שלה Unicorn? מה חשבת על זה?
"אף פעם לא שמעתי על נועה קירל אבל חיפשתי אותה ולדעתי יש לה קול ואישיות נהדרים. ומעל הכל היא יפה! אני מאחלת לה בהצלחה ואריע לה בזמן הצפייה באירוויזיון".

גלניס גרייס, נולדה באמסטרדם לאם הולנדית ואב מהאיים הקריביים, היא החלה את מסעה המוזיקלי כשהייתה בת 6. כעבור חמש שנים ביצעה דואט עם חוליו איגלסיאס במהלך סיבוב הופעות שלו בהולנד. ב-1994 הגיעה למקום הראשון בתחרות ההולנדית היוקרתית Dutch Soundmixshow בזכות ביצוע מרגש לשיר One Moment in Time של יוסטון עד הפריצה העולמית ב 2005 כשנבחרה לייצג את הולנד בתחרות האירוויזיון בקייב עם השיר "My Impossible Dream".

מופע המחווה הבין לאומי לויטני יוסטון יתקיים ב-17.5.2023 (רביעי) היכל התרבות, תל אביב, בשעה 21:00.