אלטון ג'ון נפרד מהבמות: "הייתה לי את הקריירה הכי נפלאה שיש"

חמש שנים אחרי שיצא לסיבוב עליו הכריז כאחרון בקריירה שלו, ובתום 333 הופעות - הזמר בן ה-76 עלה על הבמה בפעם האחרונה • "אלו היו 52 שנים של אושר טהור ביצירת ונגינת מוזיקה", סיכם מול עיני הקהל המתרגש, "כמה בר מזל הייתי" • סולן להקת קולדפליי בירך: "תודה על על מה שעשית למעננו"

זמן צפייה: 01:09

תודה, אלטון: בתום 333 הופעות, סר אלטון ג'ון חתם הלילה (ראשון) את סיבוב ההופעות האחרון שלו Farewell Yellow Brick Road World Tour בהופעה שהתקיימה בשטוקהולם, שבדיה. "הייתה לי את הקריירה הכי נפלאה שיש, מעבר לציפיות", אמר ג'ון בן ה-76 על הבמה. "52 שנים של אושר טהור ביצירת ונגינת מוזיקה. כמה בר מזל הייתי".

לאורך שעתיים וחצי, שבהן החליף גם ארבע תלבושות, ביצע ג'ון 23 מלהיטיו הגדולים ובהם Philadelphia Freedom, Tiny Dancer, Rocket Man ו-Candle in the Wind. "לא הייתי עושה את זה בלעדיכם", הוסיף לומר לקהל. "אתם קניתם את הסינגלים, את התקליטים ואת הדיסקים. חשוב מכך, קניתם את הכרטיסים להופעות ואתם יודעים כמה אני אוהב להופיע".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

במהלך הערב שודר על גבי מסכי הענק באצטדיון סרטון אותו צילם סולן להקת קולדפליי, כריס מרטין, שביקש להודות לגדול מכולם: "תודה על על מה שעשית למעננו ולמען קידום של מוזיקה, אהבה, סקסיות - וגם משקפיים. אנחנו כל כך אוהבים אותך ואסירי תודה על כל מה שעשית עבורנו".

סיבוב הפרידה מהבמות יצא לדרך ב-2018. במשך 5 שנים הופיע ג'ון ברחבי העולם בפני יותר משישה מיליון מעריצים, כאשר אחד מרגעי השיא היה בחודש שעבר בפסטיבל גלסטונברי שנערך באנגליה - לשם הגיעו כ-120 אלף איש, מה שהפך את המופע למופע עם הקהל הרב ביותר בתולדות הפסטיבל. הסבב עצמו, אגב, רשם רווחים של יותר מ-900 מיליון דולר והוא סיבוב ההופעות הרווחי ביותר אי-פעם.