נעולים - עונה 1 - איך להרוויח כסף בקלות ובמהירות משיטוט חטוף באינטרנט?

לקראת השעשועון נעולים, שי ודרור ביקשו ממאזינים שלהם לספר על ההצלחות הכלכליות שלהם

ביום ב' האחרון שודר לראשונה השעשועון "נעולים" בהנחיית גיא זו-ארץ בערוץ 2. לקראת התכנית, בקשו שי ודרור מהמאזינים שלהם בתכנית הרדיו לספר על המקרים המצחיקים ביותר בהם הרוויחו כסף במהירות.

יעל
היה לנו מהעבודה ערב גיבוש. לקחו אותנו למסעדה בתל אביב. הביאו לנו קוסם שעשה לנו אחיזות עיניים. הוא היה ממש ידוע ומפורסם. לוקח שטר של חמישים שקל ומוציא אותו מתוך אבטיח וכל מיני דברים כאלה. הוא שאל "למי יש טלפון?" והבאתי לו את הטלפון שלי. היו לו 4 מעטפות ממוספרות והוא ערבב אותן. הוא כל פעם ביקש ממני לבחור מספר. ושבר עם פטיש את המעטפה שבחרתי. חזרתי למקום שלי וראיתי שהטלפון שלי שבור, הוא ניפץ לי את הטלפון בטעות. בסוף הערב הוא בא אליי הביתה ונתן לי טלפון חדש ומשודרג.

[brightcove_iframe video_id='locked_s01_biladi_01' autoplay='0' kid='1_qgs8taqx' duration='474']

שי
עד לפני שנה ומשהו גרתי ממש קרוב לעבודה. ואז התחתנתי ועברתי לגור רחוק מהעבודה וסבלתי מהפקקים. חשבתי על דרכים יצירתיות להתגבר עליהם. בין הפתרונות שמצאתי היה שירות חדש שהשיקו לפני שנה waze שנקרא car pool – שיתוף נסיעה. אתה מצרף בן אדם אלייך לנסיעה ופשוט מקבל על זה כסף. מראשון לנתניה זה 40 שקל לכיוון. משתלם.

שלום
אני יושב בערב בסלון בבית ומשוטט בפייסבוק. ראיתי שמישהי מפרסמת למכירה אייפון באלף שקל. ישר נדלקה לי נורה אדומה. לקחתי מגוגל תמונה של האייפון, פרסמתי ביד 2 כאילו הוא כבר שלי ב-1300 שקל. תוך עשר דקות קיבלתי טלפון ממישהי שרוצה לקנות ממני את האייפון. כל מהמכירה נסגרה ברבע שעה שנסעתי לבחורה אחת ומכרתי לבחורה השנייה.

רוצים לבדוק אם הייתם זוכים בכסף בקלות בנעולים? בחנו את עצמכם