נעולים - עונה 1 - עד כמה אתם מכירים את המנחה שלנו?

כל מה שלא ידעתם על גיא זו-ארץ

ההתחלה

גיא זו ארץ גדל ונולד בתל אביב בשנת 1973. מוצאה של משפחת אביו מטריפוליושל אמו מארצות הבלקן. בשנת 1996, לאחר שירותו הצבאי בלהקת חיל האוויר, החל ללמוד משחק אצל הלל נאמן, ומשחק מול מצלמה אצל רות דייכס. בין היתר למד פיתוח קול.

גיא זוארץ
כבר מילדות הוא היה כוכב



הבמה הגדולה
זו-ארץ השתתף במספר הצגות, רובן בתיאטרון הבימה. בהן "בוסתן ספרדי", "גן ריקי", "יומנה של אנה פרנק", "פרפרים הם חופשיים", "לא בגלל הזיכרונות", "תל אביב הקטנה", "מראה מעל הגשר", "ללכת עד הסוף", ומחזות הזמר "הלהקה חוזרת" ו"מרי לו". ב-2006 השתתף במחזמר "ברנשים וחתיכות" בתיאטרון בית ליסין.
בחנוכה 2010 שיחק במחזמר "בת הים הקטנה" לצד רינת גבאי. בשנת 2012 החל זו-ארץ לשחק במחזמר "פרח השכונות" בתיאטרון באר שבע, לצד לירז צ'רכי.

בחנוכה 2013 שיחק במחזמר "שלגיה והציד" לצד טל מוסרי, חנה לסלאו ואשתו, יעל בר זוהר.
בפסח 2015 שיחק את משה רבנו בהצגה לילדים "נסיך מצרים" לצד רינת גבאי, מאיה בוסקילה, מיקי קם ואחרים.
בשנת 2007 החל זו-ארץ גם בקריירת שירה. ב-2009 סיים את הקלטת האלבום הראשון שלו בהפקה מוזיקלית של אחיו, רועי זו-ארץ. מתוך אלבום זה הוציא זו-ארץ לרדיו את השירים "הלילה זה יקרה" "כל הבשורות", "בא אלייך" ו"צמא אלייך". האלבום לא יצא בשלמותו, והתפרסמו ממנו סינגלים בלבד.

גיא זוארץ
תמיד במרכז הבימה



האהבה ללדינו

גיא התאהב בשפת הלדינו המאפיינת את יהודי הבלקן. בשנת 1995 השתתף במחזמר בוסתן ספרדי לצד גלית גיאת ויעקב כהן. המחזה מספר על השכונה הספרדית "אוהל משה" בירושלים ומלא בשירים בעברית ובלדינו. כיום מששתף זוארץ במופע שירי לדינו בשם "קאזה זו ארץ" לצד אחיו רועי.בשנת 2012 הוציא זו-ארץ אלבום משותף עם אחיו בשם "לדינו ופיוט מבית אבא", ובו שירים בלאדינו לצד פיוטים בנוסח יהדות לוב (כמו "עת שערי רצון להפתח").

גיא זוארץ
האהבה הגדולה - המוזיקה



המסך הקטן

בשנת 2008 זו-ארץ החל להנחות את תכנית הריאלטי "הישרדות" בערוץ עשר. הוא הנחה את התכנית במשך שש עונות והמשיך בהנחייה גם בעונה האחרונה שלה עם מעבר הפורמט לזכיינית ערוץ 2 - רשת.
בשנת 2012 הנחה את תכנית המציאות רוקדים עם כוכבים לצד ירדן הראל.
2015 השתתף בעונתה השלישית של תכנית הדוקו-ריאלטי גולסטאר שצולמה בבואנוס איירס ארגנטינה.

גיא זו ארץ
עם כל החברים מהישרדות



הקריאה אל הדגל
גיא זו ארץ הנחה את חידון התנ"ך ביום העצמאות האחרון ונכנס לנעליו של אבשלום קור שהנחה את החידון במהלך 28 השנים האחרונות.

גיא זו ארץ
פאוור קאפל: עם אשתו, יעל בר זוהר



החיים עם יעלי
זוארץ כבר כיכב לצד יעל בר זוהר באופרת הסבון הישראלית רמת אביב ג', אבל רק שכיכבו יחד במחזמר "מרי לו" התאהבו והפכו לזוג בולט בביצה. השניים נישאו ב-2005 וכיום הם מתגוררים ברמת השרון עם שלושת ילדיהם: יהלי, אורי וליה ומתחזקים זוגיות יציבה ומתוקשרת. שמועות על התחזקות דתית של בני הזוג מציפות את מדורי הרכילות.

[brightcove_iframe video_id='tonight_s01_ep101_part1' autoplay='0' kid='' duration='0'']

השעשועון בהנחייתו:נעוליםמשודר בימי שני ב-21:00 ברשת ערוץ 2

לראיון שערכנו עם גיא זוארץ על עלייתה של הישרדות לחצו כאן

*תמונות מתוך חשבון האינסטגרם של גיא זו-ארץ

[brightcove_iframe video_id='locked_promo_01' autoplay='0' kid='1_p70gomar' duration='55']