מצאנו את ספר הילדים האהוב בעולם!

הסיבה: ילדי המשפחה הם אלה שמככבים בו. bookface.co.il הוא המצאה כחול-לבן שמאפשרת הכנת ספרים אישיים, הכוללים 24 עמודים - כולם עם פרצופיהם של הילד, האחים, ההורים ובני המשפחה. איך בדיוק זה עובד?

בוקפייס
בוקפייס | צילום: יח"צ

תארו לכם שהילד שלכם מקבל ספר שבו הכוכב הוא - הוא בעצמו! "בוקפייס" משיקה המצאה ישראלית חדשה: ספרים אישיים, הכוללים 24 עמודים - כולם עם פרצופיהם של הילד, האחים, ההורים ובני המשפחה. הספרים מיועדים לבנות ולבנים, החל מגיל שנה ועד 15.

 

במהלך החודש הראשון לקיומו של המיזם מדווחים בעליו על הסתערות מצד ההורים. "לא ציפינו להצלחה כל כך גדולה", הם אומרים ל"מגזינה", "מתברר שזה מדבק: ברגע שהורה אחד מרוצה מהספר שקיבל, הוא מיד מספר לכל שאר ההורים בגן ובכיתה, ושאר ההורים מזמינים. יש כיתות וגנים שבהם כמעט לכל ילד יש ספר של 'בוקפייס'".

מתברר שגננות רבות הפכו את הספר למתנה לילדים - חלק השתמשו בו לצורך מתנה בסוף הקייטנה, וחלק חתמו על חוזה לפיו כל ילד שחוגג יום הולדת בגן - מקבל במתנה ספר בכיכובו. הילה לב, גננת: "במקום כל הקשקושים שאנחנו קונים להם, כמו גלימה או סתם ספר שבטח יש להם בבית - ועד ההורים החליט השנה להעניק לכל ילד ספר אישי. זה רעיון קסום!".

 

בוקפייס
בוקפייס | צילום: יח"צ
בוקפייס
בוקפייס | צילום: יח"צ

מאחורי המיזם אין משקיעים גדולים ולא תאגידים בינלאומיים, אלא הורים שמכנים את עצמם "ממוצעים": עם 2.3 ילדים בממוצע, בעלי משכורת ממוצעת ומשכנתא ממוצעת, שמכינים בארוחת הערב פסטה עם רסק עגבניות ממוצע וצופים בתוכניות ממוצעות בטלוויזיה.

האתר ידידותי וקל לתפעול, והמחירים סבירים לחלוטין, ובמקרים רבים אף זולים מספרי הילדים הנמכרים בסטימצקי ובחנויות הספרים. המלצה שלנו: זה, כנראה, הספר שהילדים שלכם ישמחו לקרוא כל ערב מחדש. הסיפורים קסומים, האיורים מהפנטים, הספר עשוי 24 עמודי כרומו משובח והתוצאה פשוט עובדת. "אף פעם לא הייתי בספר", מסכם עמרי, בן ארבע.

 

רוצים גם? היכנסו עכשיו ל - Bookface.co.il