המדריך המלא: איך לעבוד מהבית ולהישאר בחיים

עבר רק שבוע אבל אנחנו כבר עמוק עמוק בתוך השיגרה, ולשם כך אספנו לכם כמה טיפים הכרחיים לאיך לעשות זאת בסטייל ומבלי לאבד את המשרה או חברים לעבודה

לעבוד בתחתונים זה כה נעים

 

  1. הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים, זה להכיר את כל הפונקציות הטכנולוגיות שאתם משתמשים בהן. אל תרכלו על חבר לעבודה אם אתם לא יודעים היכן כפתור המיוט. אל תחליפו בגדים בזמן שיחת הזום אם המצלמה לא כבויה, כנ"ל לגבי חיטוטים, נפיחות טרומבון ווקאליות או לקיחת הנייד לשירותים. דוז וור דה דייז והם אינם, בינתיים. הם כל כך לפני שבועיים.
    איזה מגעיל! תראה לי שוב!
    איזה מגעיל! תראה לי שוב!

 

  1. לא כולם מעוניינים לראות את החתול שלכם, הילדים שלכם או האחיינים שלכם. זה כלל ברזל לכל הימים, גם בחגים ומועדים ולא בהכרח לתקופת הקורונה האחרונה. היו חברים וחסכו את זה מאתנו. תודה.
בוא חמודי, תגיד שלום כולם
בוא חמודי, תגיד שלום כולם
  1. אחד מהדברים הכי משמחים שהקורונה, יימח שמה, הביאה עלינו לטובה, זו העובדה שאף אחד לא יוצא למסעדה ואנחנו לא נאלצים לצפות בתמונות המנות המתוחכמות והמשמימות שאכלתם בסעודה האחרונה. אל תגרמו לנו לפתח את אותו האנטי כלפי צילומי העוגיות שהכנתם אמש עם כל המשפחה, ארוחת הבוקר, צהריים, ביניים, רק כריך על הדרך, או מי ישמע- מנה חמה.
זו הפעם ה93 שהכנו עוגיות בשבוע האחרון. אנחנו מאושרות!
זו הפעם ה93 שהכנו עוגיות בשבוע האחרון. אנחנו מאושרות!
  1. אם יש לכם ילדים, אל תצעקו עלייהם שהם ילדים זבל וכפויי טובה כשהם מטרידים אותכם בזמן שיחת הוועידה. יזכרו לכם את זה כשהימים יירגעו ותחזרו לשיגרה. אתם רוצים שימשיכו לחשוב שאתם ההורים המדהימים שמצליחים לג'נגל בין עבודה לבית, בנינוחות מטרידה של סופר נני והדאלי למה, ושעמיתכם לעבודה לא יחשפו לסממנים של הרוצחים הסדרתיים שפיתחתם לאחרונה.
    אמא שוקדת על מציאת התרופה לקורונה
    אמא שוקדת על מציאת התרופה לקורונה
  1. אם אתם רווקים אז הרי לכם עוד ביג לא לא – אל תשלחו טקסט לאקס באמצע ביצוע מטלה. זה הזמן בו אתם נזכרים בערגה בכל מי שאהב אתכם במאה אחרונה. זה הזמן שנזכיר לכם שהוא היה אידיוט שלא העריך אתכם והייתה סיבה טובה לכך שהוא היה חסום בכל פורמט עד לפני שעה. המשיכו לעבוד ושימו את הלבידו בצד. אתם לא רוצים לשלוח בטעות הודעת זימה לרן מהמשרד. או שכן, שובבים.
זה טינדר או זום?
  1. סוף סוף תוכלו לגלות אם אתם טיפוסים של בוקר, ערב, אמצע הלילה או אף אחד מהם. כל עוד המשימות שלכם נעשות בזמן – למי איכפת? זה לא ממש משנה. הידד ליקיצה הטבעית! הבוס שלכם לא צריך לדעת שהתעוררתם לפני דקה ונחתתם היישר לשיחת הוועידה.
איזה טיפוס אתם?
  1. סוודר האובר סייז הזה שחשבתם ללבוש כי אתם נראים  בו כל כך קטנים, מתוקים ושברירים? אתם לא. אתם סתם נראים גדולים. גם בימים טרופים אלו, המצלמה עדיין מעלה חמישה קילוגרמים, אז תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם שולחים ידכם אל עבר הפחמימה. ואם כבר באוכל עסקינן- אל תאכלו על המחשב. זה מטפטף ומשאיר פירורים והדבר האחרון שאתם צריכים זה שהמחשב שלכם לא יראה סימנים חיוניים. כי זהו, הלך עלייכם, הסתיימו החיים.
את לא ניראית ככה
  1. זה השלב הזה בו עברתם מהכנת עוגיות כוסמין למק אנד ציז מהקופסא (גירסת שלוש צורות הפסטה, לא הקונכיות החד גוניות המשעממות, אתם יש לכם טעם, אתם), זה כבר כמה ימים להסגר ואף אישה לא לובשת חזייה, התאמת צבעים נשמעת כמו תחביב למעצבי אופנת עלית, ולהתקלח, שלא לומר להתבשם, נשמע לחלוטין חסר תכלית. אנחנו כאן, להזכיר לכם, שעדיף שתישארו עם פיג'מה אם התבלבלו לכם הימים, ואתם לובשים כבר שבוע את אותם הבגדים. מריחים אותכם עד לכאן חמודים.
    בהצלחה לכולם!
    בהצלחה לכולם!

ואם עבדתם קשה מידיי, הכנו לכם בינג' לבידוד עם כל התוכניות של ערוץ 13 לצפייה ישירה. הקליקו עליי